سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمسخر نخست وزیر فنلاند توسط ایلان ماسک

حضور نخست وزیر فنلاند در یک مهمانی با وجود مبتلا بودن به کرونا، واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ndtv، نخست‌وزیر فنلاند با وجود اینکه می‌دانست مبتلا به کرونا است، در یک مهمانی حضور یافت و از طرف کاربران فضای مجازی، مورد انتقاد جدی قرار گرفت. سانا مارین ۳۶ ساله، پس از انتشار گسترده عکس‌های حضورش در مهمانی، عذرخواهی کرد. این مسئله واکنش ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا را هم به همراه داشت و او نیز به سبک خود با به اشتراک گذاشتن یک توئیت کار او را مسخره کرد. ایلان ماسک با این توئیت نشان داد که انتظار نداشت نخست وزیر فنلاند این کار را انجام دهد.

مارین در فیسبوک، به دلیل اشتباه خود و در پاسخ به قضاوت‌هایی که از سوی کاربران فضای مجازی متوجه او شد عذرخواهی کرد و نوشت: "متاسفم که متوجه نشدم باید فاصله اجتماعی را رعایت کنم." او همچنین در این پست گفت که در ابتدای ورودش به مهمانی به او گفته شده بود که مجبور نیست قرنطینه شود، زیرا کاملا واکسینه شده است.

گزارشی منتشر شده بیان می‌کند که در فنلاند، براساس دستورالعمل‌های کرونا، کسانی که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند، در صورت تماس با یک مورد مثبت، نیازی به جداسازی ندارند. اما این دستورالعمل‌ها فضا را برای رعایت داوطلبانه فاصله گذاری اجتماعی باز می‌گذارد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.