سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر در سنندج برپا می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور نمایشگاه «فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر» در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال با سرمایه‌های خُرد و ارزان نمایشگاه «فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر» برگزار دایر می شود که برپایی این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی در راستای آشنایی عموم مردم با مهارت‌های رایگان و البته تخصصی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است.

احمدی تاکید کرد: فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ضامن آینده شغلی و مالی فردی است بنابراین ضروری است در راستای اجرایی کردن آموزش‌های مهارتی دریافتی گام برداریم.

او از ارائه و معرفی حرفه‌های مهارت محور که با سرمایه کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال قابلیت راه‌اندازی دارند در این نمایشگاه خبر داد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ مهارت با تاکید بر مشاغل ارزان و ارتقای فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه و دستیابی به جهش مهارتی در راستای اشتغال مولد و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان ادامه داد: کارآفرینان مهارت آموخته و مربیان حاضر در نمایشگاه به ارائه راهکار‌های راه‌اندازی کسب‌وکار‌های ارزان پرداخته و بازدیدکنندگان با روش‌های نوین کسب‌وکار آشنا خواهند شد.

احمدی با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی نقش مهمی در راستای تحقق جهش تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، ایفاء می‌کند گفت: آموزش مهارتی نیروی بیکار فاقد مهارت به‌منظور ورود به بازار کار و تصدی مشاغل و همچنین ارتقای مهارت افراد شاغل به‌منظور افزایش بهره‌وری۲ رسالت مهم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

این نمایشگاه در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان به نشانی سنندج، شهرک زاگرس، خیابان پیر شالیار، خیابان آبشار از ۲۴ تا ۲۵ آذر ماه از ساعت هشت تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۷ پذیرای عموم بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.