سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در کوهبنان

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: ایجاد غرفه عکس شهدای دانش آموز شامل وصیت نامه و لوازم شخصی در کنار یادواره شهدای دانش آموزش برپا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه هماهنگی برگزاری یادواره استانی شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان‌های زرند، کوهبنان و راور در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش کوهبنان با حضور اعضای دبیرخانه برگزار شد.

سید محمد رضا حسینی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) از پرستاران که در دوران کرونا در شرایط سخت عاشقانه بهترین خدمات را ارائه می‌دهند تجلیل کرد.

اوافزود: حضرت زینب (س) در دانشگاه سیدالشهدا درس خواند و در عرصه نینوا مدیریت را عهده دار شد تا این که در کاخ یزد می‌گوید من چیزی جز زیبایی ندیدم.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان بیان داشت: خطبه غرای حضرت زینب (س) ستون‌های کاخ یزد را به لرزه درآورد در حالی که هیچ گونه ترسی در وجودش هویدا نبود و فقط توکلش به حضرت حق بود.

حسینی تصریح کرد: پس از گذشت ۱۴۰۰ سال ذکر و نام خاندان اهل بیت(ع) بر زبان‌ها جاری و ساری است و هر روز بر عظمت و بزرگی این خاندان افزوده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان بیان داشت: در گذشته هم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزان در کوهبنان در دبیرستان شهید باهنر برگزار می‌شد که امسال به صورت منطقه‌ای در شهرستان زرند در روز ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: تمام مدیریت برنامه یادواره شهدای دانش آموز با خود دانش آموزان است در حالی که اجرای دکلمه مراسم و تهیه کلیپ شهدای کوهبنان با شهرستان کوهبنان خواهد بود.

اوافزود: ایجاد غرفه شهدای دانش آموز شامل وصیت نامه، لوازم شخصی شهدا، حضور پنج خانواده شهید دانش آموز و فرهنگی به همراه تجلیل از آنان، چاپ بنر از عکس شهدا و... از جمله برنامه‌ها هستند.

علی عسکری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کوهبنان گفت: طی سالیان گذشته شانزده یادواره دانش آموزی و هفت یادواره به یاد شهدای فرهنگی در شهرستان کوهبنان در دبیرستان شهید باهنر برگزار شده است.

اوافزود: مقرر شد یادواره شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی امسال به صورت منطقه‌ای به همت شهرستان‌های شمالی استان کرمان در شهرستان زرند برگزار شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کوهبنان بیان داشت: در دوران دفاع مقدس شهرستان زرند ۱۴۸ دانش آموز شهید و نه شهید فرهنگی، شهرستان کوهبنان ۵۸ دانش آموز شهید و پنج شهید فرهنگی همچنین شهرستان راور ۱۷ دانش آموز شهید و یک شهید فرهنگی تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

عسکری تصریح کرد: مقرر شد همزمان با دهه فاطمیه یادواره شهدا  ۲۹ آذرماه در شهر زرند با حضور ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مقامات استانی و شهرستانی و خانواده شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان‌های زرند، کوهبنان و راور برگزار شود.

او ادامه داد: مقرر شد که دکلمه مراسم به وسیله یکی از دانش آموزان کوهبنان قرائت شود و در حاشیه مراسم غرفه عکس شهدا، وصیت نامه و لوازم شهدا برپا و از پنج خانواده دانش آموز شهید تجلیل شود.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.