سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلمان به دنبال تحقق مطالبات/ ۱۰ سال انتظار برای رتبه‌بندی چه زمان به سرانجام می‌رسد؟

بیش از ۱۰ سال است که معلمان در انتظار تحقق عدالت برای برابری حقوقشان هستند، موضوعی که قرار است امروز درباره آن تصمیم گیری شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معلمان بیش از ده سال است که درانتظار اجرای قانون و تحقق عدالت برای برابری نسبی حقوق و مزایا در این شغل هستند و هر ساله مجلس شورای اسلامی قبل از تصمیم گیری برای اجرایی این طرح کمبود بودجه را بهانه می‌کند.

ماده قانونی مرتبط با این لایحه که برابری حقوق در مشاغل مشابه را شامل می‌شود بیش از ۱۰ سال به حال خود رها شده بود و حالا در اواخر سال گذشته لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس مطرح شد، موضوعی که امروزه به دلیل اینکه به هیچ سرانجامی نرسیده، سبب گلایه معلمان شده است.

در جلسه علنی مجلس که روز یکشنبه ۲۱ آذر برگزار شد، لایحه نظام رتبه بندی معلمان در دستور کار قرار گرفت؛ بر اساس آخرین تصمیم گیری ها، دولت ۲۵ هزار میلیارد تومان بودجه برای افزایش حقوق و اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اختصاص داد.

برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه سال ۱۴۰۱، مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان، ۱۸۰ میلیارد تومان به منظور بازسازی و نوسازی فضا‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی از محل ذخیره ارزی و ۶۶۶ میلیارد تومان بابت توسعه عدالت آموزشی، مقاوم سازی و خرید تجهیزات برای مدارس روستایی موضوع وصول مالیات بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه نیرو‌های مسلح و ستاد اجرائی فرمان امام ماده ۷۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اختصاص داده شده است.

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی درباره این موضوع بیان کرد: بر اساس طرح رتبه بندی که اجرای آن از ۳۱‌شهریورماه ۱۴۰۰ خواهد بود، پایین‌ترین و حداقل دریافتی معلمان بر اساس طرح رتبه بندی مبلغ ۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان خواهد بود.

او افزود: معلمان بر اساس طرح رتبه بندی ۸۰ درصد مربی پایه یک دانشگاه تهران را دریافتی خواهند داشت. بر اساس طرح رتبه بندی هیچ معلمی از این پس کمتر از ۸ میلیون و ۲۰‌هزار تومـــان دریافتــی نخواهد داشت. افزایش حقوق معلمان علاوه بر این حقوق بر اساس جایگاه آن‌ها در رتبه بندی معلمان تا رتبه پنجم خواهد بود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح رتبه بندی معلمان هر ۶ سال یکبار طبق ارزیابی‌های انجام شده حائز رتبه بالاتر خواهند شد. یک معلم با رتبه پنج درحال حاضر ۱۰ میلیون دریافتی دارد، با اجرای طرح رتبه بندی جدید، حقوق این افراد به حدود ۱۵ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

همچنین یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش کشور طی چند روز گذشته درباره رتبه بندی معلمان اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان، ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که در مجلس شده است قطعا برای همسان سازی حقوق معلمان تلاش‌هایی انجام می‌شود، ولی در حال حاضر ابهاماتی وجود دارد که باید برطرف شود.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مهرماه سال جاری درباره رتبه بندی معلمان اظهار کرد: به محض تصویب رتبه بندی فرهنگیان این کار را انجام می‌دهیم.

احمدی لاشکی در پاسخ به این پرسش که در بازنگری جدید مجلس شورای اسلامی بار مالی رتبه بندی تغییر می‌کند؟ گفت: در نظر داریم تا رتبه‌بندی به مرحله اجرا برسد و برای سال آینده یعنی ۱۴۰۱ این کار را با اعتبار بهتر و بار مالی بیشتری دنبال کنیم.

درباره زمان بررسی لایحه رتبه بندی فرهنگیان در مجلس گفت:این موضوع باید از طریق مجلس پیگیری شود و نمایندگان هم قول دادند تا از هفتم مهر که مجلس فعالیتش آغاز می‌شود این موضوع در اولویت باشد.

اجرای ناقص طرح رتبه بندی معلمان باعث افزایش تحصن و اعتراضات جمعی از معلمان در روز‌های اخیر شده است، درحالی که معلمان بیش از ده سال در انتظار همسان سازی حقوقشان هستند، باید منتظر ماند، تا ببینیم مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که امروز برگزار می‌شود، برای آن چه تصمیمی می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹۴
در انتظار بررسی: ۰
محمدمهدی معصومی
۱۴:۱۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
امید زیادی به اینکه نظرم تایید بشه ندارم، اما می‌نویسم.

پول مهم هست، اما آینده دانش آموزان هم مهم هست. چرا هیچکدوم از همین معلم های معترض، به اجباری بودن دروس مذهبی در مدارس و دانشگاه اعتراضی نمیکنه؟

حداقل ۱۵۰۰ ساعت در مدارس و دانشگاه ها تو ایران مغزشویی دینی مذهبی شدیم. (هدیه های آسمان، دین و زندگی، قرآن، پرورشی، عربی زبان قرآن - ادبیات فارسی هم بهتر از اینا نیست، تاریخ اسلام، اندیشه اسلامی ۱ و ۲، تفسیر قرآن، …)
این دروس باید حذف بشن.

ما که توانایی فرار از ایران و اقامت در کشور دیگه ای رو نداریم، در آینده بچه هامون رو کجا بفرستیم درس بخونند؟ شکنجه گاه های دوران بچگی خودمون؟
معلم
۱۶:۰۰ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
باسلام و عرض ادب
همه ادما با هم فرق دارن ما معلم ها هم باهم فرق داریم.بعضی معلم ها به فکر یادگیری دانش اموز هستن بعضی از معلم ها بفکر نیستن.
پس مشکل ما معلم ها نیستیم مشکل سیاست اون بالا دستیاس که از معلم بخوان فقط فکرش اموزش بچه ها باشه نه اسنپ و شغل دوم و شغل سوم.
پس معلم هارو با یک چوب نزنید.
کاربر
۰۱:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
قابل توجه اون دسته از عزیزانی که میگن در کشور های دیگه معلمان روی سرشون جا دارن و بالاترین حقوق رو میدن باید عرض کنم درسته در اکثر کشور ها و چند کشوری که ما رفتیم همین طوره اما ، در اونجا معلمان از بین نخبه ها و رتبه برتر ها انتخاب میشن نه مثل ایران فله ای، پس یه نون بخور و هزار شکر خدا کن ، پس زبان در کام گیر ای نکته دان ، که اگر در کشور دیگه ای بودی خواب همچین شغلیو هم نمیدیدی عزیز جان،
کاربر
۰۰:۵۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام بزرگواران ، قابل درک نیست فردی که با دیپلم و با کمک بند پ وارد سیستم حساس آموزش پرورش شده ،و در نهایت با شرکت در کلاس های مجازی پیام نور مدرک کارشناسی گرفته و تمامی تعطیلات موجود در تقویم سالیانه را با حسایت دنبال میکند ، در کف خیابان به دنبال کدام حق ناحق شده ایست
معلم
۲۰:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
من ۳۰ سال با مدرک فوق دیپلم در ابتدایی در دور ترین ومحرومترین نقطه ی یکی از استان‌های محروم جنوب تدریس کردم از سال ۶۹ تا ۹۹ که بازنشسته شدم الان دریافتی ام ۴ میلیون و۲۰۰ هست و۳ فرزند پسر دارم الان بیمارم ورنجور آیا این این بزرگترین ظلم در حق من نیست؟
از یاد رفته.
۲۱:۰۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
اضافه میشه. حالا حسودا بترکن. خیالتون راحت اول سال معلمی نداریم که کمتر از ۱۰ تومن بگیره. بترکید قبل از اینکه بترکید.
ن
۲۱:۵۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
من مهندس دانشگاه تهرانم وبیکار دختر خالم متولد 73 تربیت معلم اون هم پرورشی ماهی ده تومن. شمایی که نوشتی حسودا بترکید بخدا حتی جدول ضرب بلد باشی لیسانس بماند
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
چیزی که درد ناک ومصیبت بزرگ برای سیستم حقوقی است حقوق بازنشستگان وکارمندان زیر خط فقر راتاکنون کسی درک نمی کند. ومتاسفانه اقدامی نشده است.وچراین مسئله مهم را حل نمی کننند پاسخ آن نامشخص است ومیدیران تصمیم گیر در معرض اتهام قرار می گیرند واطلاع رسانی نمی کنند. وبا فریاد رسی مصلحی پیدا نشده است از عدم اشتغال فرزندانشان تا ازدواج شان وتشکیل خانواده.یعنی هم بازنشستگان وکارمندان با خقوق زیر خط فقر که خودشان مقصر نیستند محروم می شوند وهم فرزندانشان برای خدمت گزاری جامعه. چون توانایی واستطاعت مالی خانواده را ضعیف نمودید وبی اعتنایی میشوند. چرا یک عده باید 15 برابر حقوق بگیرند این بی عدالتی وتبعیض استیا فقط با خط بازی به یک گروه معترض باج بدهند.و99 درصد کارمندان وبازنشستگان توجه نشود این حرکت نانجیبانه زشت ومردود وباطل وخلاف قانون است. وبرخلاف قوانین وشرع ومردم داری است. برای حرمت وپاسداشت خون شهیدان انقلاب اسلامی بصلاح است تا حل رفع تبیعض حقوق های بازنشستگان وکارمندان یکی از الویت دارترین تبلور رسیدن به سلامت مدیران وکارگزران تصمیم گیر جامعه است. وغفلت وقصور در این زمینه پشیمانی بدنبال دارد. لطفا منعکس بفرمایید یا حسین(ع)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
آقای حاج بابایی از همسان سازی حقوق بازنشستگان که برای رفع تبعیض وحذف حقوق های نجومی را در مجلس 8سال پیگیر هستید چرا در پرداخت حقوق معترض واکنش نشان دادید وبرای همسان سازی حقوق ورفع نگرانی بازنشستگان و کارمندان لطفا برای اجرای عدالت قانون در نظر بگیرید.
ناشناس
۰۶:۰۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
چرا فکری به حال واسطه گری نمکنید الان شرکتهای تامین نیرو توی بدنه دولت هیچ توجیح اقتصادی ندارد مجلس نمیتواند دولت را وادار به حذف شرکتهای کلاه بردار تامیین نیرو بکند
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
بنظرم من افزایش حقوق بر اساس مدرک و سابقه کار کار بسیار غلطی هستش معلم هست 15 سال سابقه کار داره دکتری داره ولی نه اخلاق داره نه سواد تدریس بنده به عنوان یه دانش آموز بار ها توسط معلم سگ خطاب شدم برادر بنده پایه پنجم هستش امروز رفتم مدرسش خود معلمش بلد نبود سوالای امتحانشو حل کنه خب ایشون چرا باید معلم باشه معلمی شغل بسیار مهمیه همون طور که درآمدشون باید خوب باشه باید هم اخلاق و رفتار و هم سوادشون (نه فقط مدرک) خوب باشه چجوری میتونین برای گزینش برین کلی تحقیق کنین نمیتونین هر سال یه سوالی از دانش آموز کنین ببینین از معلم و مدرسش راضیه یا نه....
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
پس بازنسشته ها بیچاره که ۱۰ سال منتظر بودند چه میشوند‌ پیگیری کنید
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلامتی معلمهایی که یه عمر می گفتن علم بهتر است یا ثروت
و الان خودشون واسه پول اعتصاب کردن
چطوری روباه مکار
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
من که فکر می کنم اون شخصی که کلیپ کتک کاری معلم شهرستانی توسط دانش اموزا را پخش کرد واسه همین روزا بودش تا به هدفشون برسن عجب برنامه ریزی دقیقی بلاخره باید مظلومیت معلما ثابت بشه که با این کلیپ ثابت شد
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
بیشتر معلمای کشور بی سوادی
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
با سلام پس طرحدتبدیل وضعیت کارگران شرکتی پیمانکاری چی شد اینکه خیلی قدیمی تر از طرح معلمان وپرستاران بود حتما باید ملت بریزن توخیابون پیر شدیم .کی دیگه نوبت ماست!!؟
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
لطفاً باهم مهربان باشیم مثلاً اگه حقوق معلمان اضافه نشه میان به من و شما بدن مسلمأ نه ،پس اضافه بشه مشکلات معیشتی معلمان عزیز حل بشه برای دیگر اقشار جامعه هم همینطور هرکدام اضافه بشه خوبه
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
عزیز دل وقتی حقوق یکسری زیاد کنند یکسری رو نه فاصله طبقاتی بوجود میاد قدرت خرید اینها زیاد میشه و بجای اینکه مثل همیشه مثلا یک مرغ بخرن ده تا میخرن و قیمت مرغ افزایش پیدا میکنه بعد کارگر بیچاره با حداقل حقوق 3 میلیون باید همون مرغ گرون تر از قبل بخره مرغ جهت مثال بود برای هر چیز ی
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
حقوق کارگر 1 میلیون حتی کمتره
حسن
۱۰:۲۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
در کل کشور ایران قشری بی کارتر ، بخور و بخواب تر، و غیر مفیدتر از معلمان نداریم
قشری که تمام یا بیشتر طول سال را تعطیل هستند و در خانه بسر میبرند . اگر ساعات کاری معلمان را حساب کنید میبینید که نسبت به بقیه کارکنان دولت ، بیشترین حقوق را میگیرند . اگر عدالت بخواهد اجرا شود باید حقوق و مزایای این قشر همیشه تعطیل کاهش یابد .
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز هر وقت تونستی بچه خودتو یک ساعت نگه داری باهاش سروکله بزنی اونوقت بیا اینجا نظر بده. ابدارچی بسیاری از ادارت از معلم در استانه بازنشستگی حقوق بیشتری دریافت میکند. در بسیاری از کشورها حقوق معلمان از مهندسان بیشتر است ولی شما نمیخواهید دلیلشو متوجه بشی یا هیت علمی دانشگاهی هستی که دل خوشی از این ماجرا نداری.
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
اگر این گونه است که شما می گویید، پس تمام کشورها پیشرفته نمیفهمن دارن پولشان را دور میریزم، ولی شما فهمیدی. برو در سازمان ملل مطرح کن مدالی به شما بدهند ولی نگو ایرانی هستی که آبروی ما میره
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
در پاسخ دوست گرامی ساعت 13 :45 پس این دو الی سه سال کرونا ننه قمر نگهشون داشته خب معلومه کسی که حقوق میگیره باید آموزش بده . خود فرایند اموزش هم لذت بخشه هم از آلزایمر و بیماریهای مغزی جلوگیری میکنه
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
حسن نسوزززی !
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
احسنت آفرین،ای کاش معلمان بیان فقط یک ماه مثل یک کارگر کار کنند و با حقوق کارگر زندگی کنند قدر عافیت بدونن
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
سلام عزیز نمیدونم ار کدام قشر یاصنفی انتقاد حق هرکسی است اما درسته وفت زیادی دارن اما از دست دانش اموزان امروزی واقعا ذله شده اند همه سر ریز بی ادبی جامعه به مدارس ریخته واقعا صبر ایوب میخاد که اینارو تحمل کنی حتما این مسائل راهم لحاظکن وکمی منصف همه کارمندان حتما از معلمین ارامش روان دارند ودریافتی شان هم بشتر ه
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
ما که تو بورس نابود شدیم
احمد اسلامی
۰۹:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
بجای 44 ساعت 24 ساعت کار میکنند
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
کجای کاری که خیلی هاشونم 24 ساعتشونم کامل نمیکنن
مجید
۰۹:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
چرا باید بین کارمندان دولت اختلاف حقوق چند برابری وجود داشته باشد یک مدرک با یک سابقه در یک اداره 8 میلیون و در اداره دیگه 28 میلیون می باشد پس این همسان سازی حقوق کارمندان دولت کجا کاربرد داره در این کشور هر کسی خر خودشو میرونه و شیرازه آن داره از هم می پاشه با این بی عدالتی
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
اگه بخوان همسان سازی را برای همه اجرا کنن باید حقوق من کارگر را برای تو بریزن. توی این مملکت پایه و اساس را کارگر تشکیل میده. من بچم اگه نیاد مدرسه دولت هم معلم میخواد چی کار؟ کارگر شهرداری نباشه زندگیت به گند کشیده میشه. هفته ای 20 ساعت هم درس نمیدین درست. حقوقتون هم خوبه. من اگه 1 دقیق سرکارم حواسم نباشه هزار و یک حرف می‌شنوم. مدرکم هم فوق لیسانس یه رشته خوب مهندسی از رشته ریاضی هست. آره متاسفم فقط متاسفم به حال این مملکت.
کشورپرست
۰۸:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
من ایمیلم در وای جی سی گذاشتم داوطلبم نصف یک معلم حقوق بگیرم این شغل زیبا را به من بدن سخت ترین رشته مهندسی هم ارشد دارم و دارای مدرک 6.5 آیلتس هم هستم می تونم ریاضی درس بدم الگوریتم درس بدم برنامه نویسی و زبان انگلیسی و حتی شبکه سیسکو تدریس کنم و جای خدمات چی محترم مدرسه هم کار کنم
هرکی خواست ایمیلش بذاره زیر نظرم جاش استخدام شم با تشکر
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
برو درخواست بده حق التدریس برت می دارن
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
خدا به معلمها بیشتر بده به ماهم برسه.
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
با سلام پس طرحدتبدیل وضعیت کارگران شرکتی پیمانکاری چی شد اینکه خیلی قدیمی تر از طرح معلمان وپرستاران بود حتما باید ملت بریزن توخیابون پیر شدیم .کی دیگه نوبت ماست!!؟
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
معلم ها خیلی حسود دارند.
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
عزیز معلما حسود ندارند مخالف زیاد دارن اونم بخاطر بازخورد آموزش ضعیف و اخلاق بد و روانشناسی افتضاح و روابط عمومی صفر
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
خداییش معلمها انتظارشون خیلی بالااست و همیشه مدعی هستند که شغل ما خیلی مهمه به این دلیل که تمام مسئولین و نمایندگان مجلس و ورزشکاران و افراد موفق شاگردان ما بودند پس باید همه به ما احترام بگذارند و حقوق و مزایایی بیشتری هم طلبکارند اما من میخواستم بگم همه شغلها مهم هستند اگه کادر درمان توی این وضعیت کرونا نبود چه اتفاقی می افتاد؟ فکر کنید اگه فقط یک روز کارگران زحمت کش و بی ادعای شهرداری زباله های مردم رو نبردند و محیط زندگی ما رو تمیز نکنند چه اتفاقی میافته؟ پس برید خدا رو شکر کنید و اینقدر از بقیه افراد جامعه طلبکار نباشید شما با توجه به ساعات کاری کم و تعطیلات زیاد و داشتن کار دوم وسوم وهمچنین امکانات و اوقات فراغت زیاد جهت تفریح و مسافرت نه تنها دریافتی کمی ندارند بلکه در مقایسه با شرایط کاری سایر کارمندان و کارگران زحمت کش زیادتر هم میگیرند
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
حرف حق رو گفتید وا... احسنت بر شما
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
برای نشان دادن صدق کلام خود، شما فرزندانتان را مدرسه نفرستید و بفرستید کادر درمان و کارگر شهرداری یا هر جایی که میگویید.
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
کاملا درست گفتید .
دبیر
۰۲:۲۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
فنلاند و کشورهای پیشرفته برید ببینید چه احترامی برای مدرسه و معلم قائل هستن و نتیجش شده زندگی عالی در اروپا.
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
معلم ها فنلاند با معلم ها لیسانسه ایرانی قابل قیاس نیستند
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
من اشتباه مثبت زدم و مخالف اون کشورایی که میگید فقط حساب و هندسه نیست اموزش مهارتهای اجتماعی کسب وکار و زندگی وووو پس لطفا مقایسه نکنید که این خانه ازپای بست ویران است
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
زندگی عالی در اروپا؟ والا لوکس ترین خودروها و قصرها و جت های شخصی در آمریکاست .
توی اروپا همه خانه ها شیروانی دار و شبیه به طویله است و با سیل نابود می‌شوند ( به طور مثال سیل اخیر آلمان را ببینید )
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
مدارس معلم اونارو با خودت مقایسه نکن نظام آموزشی ما تغییر نکرده معلما هم که خیلی هاشون نه وجدان کاری دارن ن اخلاق کاری ن سواد کاری البته توشون خیلی خوب هم هست تا آخر عمر هم مدیونشونیم
وحید
۰۰:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
آسان ترین و بی دغدغه ترین و با تعطیلات فراوان ترین شغل همین معلمی هست
حقوقشون رو باید کاهش هم بدن
چون کار نمیکنن که
سطح علمی کشور به شدت رو به افول هست
بچه ها به شدت بی تربیت و نادان در حال تربیت هستند
معلم ها نیز به شدت در همه زمینه ها ضعیف و بی کفایت شده اند
فاتحه این مملکت باید خوانده شود
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
هیچ شغلی در اول ورود به دانشگاه به اندازه ی معلمی گزینش نداره ، روشن شد !
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
کی بخوره؟ یکی باید حق معلم بخوره، مگه نه!
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جالبه یک عده ای که درآمدهای بی حساب و ملیاردی دارند،اینجا خودشون را بیکار جا زدن و حاضرن نصف حقوق معلم ها تدریس کنند. شما اگر اون مدرک رو هم داری قطعا با پول گرفتی،و اونقدر بهتون میرسه که پول یه وعده غذای بیرون و تفریحی خودت و دیگر خانواده آقازاده ات باندازه یه ماه حقوق یک معلم هست.امثال شماها رو مردم ایران زیاد می شناسن.فعلا که دستتون به خزانه مملکت آشناست بخورید و ادعاهای اینچنینی نکنید تا زمان و خداوند زمان و مکان به روز خسابتون نزدیکتون کنه.
جانباز دفاع مقدس
۱۰:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا" برعکس من معلمی را میشناسم که همکلاسی من بود و قبل از انقلاب تا سوم ابتدایی بیشتر نتوانست درس بخونه رفت چوپانی چند سال بعد از انقلاب با پارتی شد مستخدم مدرسه و با معلم ومدیر مدرسه رابطه برقرار کرد و درس نخوانده دیپلم گرفت شد معلم ابتدایی 50% معلمها بیسواد هستند بخاطر بیکفایتی مسئولین و پارتی بازیها افراد باسواد کنار گذاشته شدند و افراد بیسواد و کم سواد با پارتی تو ادارات دولتی و سازمانها جذب شدندحالا هم خودشون و خانوادشونو با چسب چسباندن به صندلی حاضر نیستند از صندلی جدا بشن
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کرونا به همه خانواده ها فهماند که معلم بودن با سواد و مدرک تحصیلی داشتن فرق دارد.
اگر می بینید که حال و روز فرهنگ جامعه بد می شود، به خاطرجهل مردم نسبت به مقام معلم و عدم توجه مسئولان به معیشت معلم است.
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا کاری راحت تر از معلمی نیست اون هم در دوران آموزش مجازی!!!راحت میتونی یک شغل دیگه هم کنارش داشته باشی
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلمای بیکار و همیشه طلبکار!
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلمین همیشه به دومطلب استناد میکنن.یکی اینکه میگن‌دکترا و فوق لیسانس داریم دوم اینکه میگن آلمان ماهی ۷ میلیارد به معلم حقوق میده.برادر و خواهر گرامی شماها از دانشگاههای معتبر دولتی در رشته معتبر مدرک بگیر.به دوزبان مسلط باش.مدیر عامل پورشه و آ او دی تربیت کن ماهی ۸ میلیارد بگیر نوش جونت.اخه نمیشه که با مدرک فوق لیسانس دانشگاه آزاد و پیام نور و بدون تسلط به یه جمله زبان خارجی و تربیت اینهمه بیسواد ادعایی داشته باشی
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
برادر من یکم تحقیق بکن بعد حرف بزن . ماهیانه ۷ میلیارد تومان حقوق کجا بود. ماهیانه ۲۰۰ هزار یورو درآمد واسه جراح و نوابغ آی تی و وکیله . نه برا معلم . در خارج معلمان در یک سال این مبلغ رو دریافت میکنن . نه در یک ماه !
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
۹۰ درصد پیامها توسط معلمین گرامی نوشته شده.امروز هم روز کاری بوده همه پیامها هم وقت و ساعت کاری و آموزشی نوشته شده.شما مگه کلاس و درس و کار نداشتین؟یعنی اینقدر وقت آزاد و بیکار داشتین که صبح تا ظهر پیام‌مینویسین؟
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
۹۰ درصد پیام ها رو خودت با اهانت به معلم ها نوشتی !! از حسادت . هر کاری هم بکنی جایگاه معلم رو نمیتونی خراب کنی . معلم به حقش میرسه !!
رضا
۲۰:۳۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ارتبه بندی راطوری اجراکنید که شامل حال بازنشستگان هم بشه
اخه ماهم روزگاری معلم بودیم اگر همسان سازی تصویب بشه شامل حال ماهم میشه
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مردم ما چقدر تنگ نظر شدن. به حقوق های زیر ده میلیون پانزده میلیون حسرت و بخل می‌ورزند
خدایا ظهور لطفاً
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
مردم تنگ نظر نیست مردم آگاه است تو نوشته یکبار مطالعه میکردی بعد ارسال میکردی مگه خدا غایب است که بخواد ظهورکنه
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
طرح تعرفه گذاری پرستاران بعد 15سال چیشد طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بعد از 15سال چیشد طرح رتبه بندی معلمان چیشد؟ برای احقاق همه کامنت بزارید مگه باحل یه مشکل کلیه مشکلات درست میشه اقا قانون هست مصوبه هست باید اجرا بشه ممنون‌
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلمان نمیدونم به چی اعتراض میکنند ،اکثرشون دو شغله هستند و به جای درس دادن ،کلیپ های تو اینترنت واسه یادگیری بچه ها میفرستن،مظلوم ترین قشر جامعه کارگران هستند که اصلا وقت اعتراض کردن ندارند!!!!!
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حقوق پرستارها 2 بار 50 درصد اضافه شده
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
پرستارا تو ایام کرونا 150تا شهید مدافع سلامت داشتن معلمها درحال استراحت ونهایتا انلاین درس بدن اونم با منت وازتو خونشون واقعا خسته نباشید واز این طرز فکر .میخواستید ومیتونستید به عنوان نیروی داوطلب بیایید بخشهای کرونایی شب کاری بدین تا براتون 50درصد اضافه بدن
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خوبه اونا تو ایام کرونا 150تا شهید مدافع سلامت دادن وشیفتهای شب اضافه وساعات کاری اضافه حضوری بهشون تحمیل شد وخیلیها هم با جان ودل حضور پیدا کردن پس شما از رو نادونی وجهالت حرف نزن .
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حقشونه
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
مگه معلمها در ایام کرونا شهید ندادن، مگه همه پرستارها با مریض های کرونایی در ارتباط بودن، شماها حداقل یک محافظ و لباس دارید، من معلم چی؟ باید با چند دانش آموز و فقط با یک ماسک سر و کار داشته باشم
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
هردوتارو شماهم گرفیتین برین هم فصل دهم وهم فوق ویژه دست بردارین دوسال خونه نشینی این همه توقع
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
با سلام پس طرحدتبدیل وضعیت کارگران شرکتی پیمانکاری چی شد اینکه خیلی قدیمی تر از طرح معلمان وپرستاران بود حتما باید ملت بریزن توخیابون پیر شدیم .کی دیگه نوبت ماست!!؟
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با سلام ، مسولین محترم مرتبط درخصوص پرداخت حقوق می بایست به نحوی نظارت وعمل گردد که همه کارکنان برابر قانون وعدالت ودوراز تبعیض وفاکتورهای حقوقی مانند سنوات ، شغل ، سختی کار ، مدرک وتخصص مربوطه وسیستم یکنواخت حقوق ودستمزد پرداخت گردد وفاصله دریافتی ها کمتر شود .
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دو چیز برای کشور خطر ناک است 1- زیاده خواهی معلمان بی سواد و پیام نوری و دانشگاه آزادی 2- زیاده خواهی آمریکا -امریکا کوتاه میاد اما اینها دست از سر بودجه ما های بیچاره برنمی دارند
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
احسنت به تو که اینقدر فهمیده ای! چند کلاس سواد داری پسرم؟!
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
بتو ربطی نداره چند کلاس سواد داره همان قدر سواد داره که بزبا ن رسمی کشور دیدگاه منطقی خودشو بیان کنه اگه تو نفهمیدی مشگل ایشان نیست
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
شما پرچمتو اول درست کن بعد در مورد معلم ایرانی صحبت کن
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
باید عرض کنم در طول همه این سالها با وعده های بی حاصل به دو قشر زحمتکش معلم و پرستار ضربه وارد شده
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خدا شاهو لعنت کنه اینقدر توقع مردم بالا برد. برید ببینید تو یمن و افغانستان چطور زندگی میکنن، بعد خدارو شکر کنید
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خداوند خاندان پهلوی را لعنت کند که به بعضی ها یاد دادند که چطور دل و زبانشان دو تا باشد.
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
طنز تلخ علم بهتره یا ثروت؟
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حال نه که بعضی معلمان خیلی هم علم دارند
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آیا معلم ،،،جیب کارگر زحمتکش پرستار زحمت کش را زده خدا خوشش نمیاد نمک رو زخم معلمان نزنید ؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بابا بقران خیانت نکنید هر سال معلمها دارن اعتصاب می کنند والک اضافه حقوق می گیرندبعداً اقشار اسیب پذیر بدبخت وکارگر وبازنشسته اینا دیگه چقدر پول میخواند بسه ۱۰۰هزار دانشجو بیکار استخدام کنید ابرو برا مملکت نگذاشتن این معلمها بقران یک فکری باید کرد
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
اعتصاب میکنن ولی فقط بازداشت میشن و اتفاقی در دریافت حقشون نمیافته. شا دیدی که حقوقشون زیاد شد؟؟؟ اگه ندیدی بهتره صحبت نکنی. بهت اطمینان میدم که کسی نمیگه لالی
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگه معلما حقوق مفت میگیرند چرا معترضین محترم به معلمان نمیان معلم بشن بفرماییددارن حقوق مفت میدن شما هم دعوتید خجالت بکشید.معلم غیراز حقوق دیگه چه داره.حق مسکن.حق لباس .خواروبار میگیرند.با ماشین وموتور خودشون بیان وبرن با موبایل خودشون کارمیکننندبرای بچه های شما کارمندکدام اداره با ماشین وموبایل خودش کارارباب رجوع انجام میده
شهرام
۲۰:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من تحصیلکرده هستم و بیکارم شما استعفا بده من میام با همین حقوق برای بچه های شما کار میکنم.ببخشید من قصد توهین ندارم ولی بخدا دیگه معلم ها اصلا حرص بچه ها را نمیخورند و بفکر اموزش و مخصوصا پرورش بچه ها نیستند فقط دنبال راحتی و پول مفت هستند خودم چندین معلم را میشناسم که هروقت در مورد کیفیت اموزش و پرورش با هم صحبت میکنیم میگن به درک بچه های مردم به ما چه،ما سرکلاس یه توضیح میدیم میخوان یاد بگیرند یا نه.معلم ورزش میشناسم میگه من میرم توپ را میندازم جلوی بچه ها باهم بازی میکنند منم میرم تو دفتر چایی میخورم درصورتی که یه معلم ورزش باید دنبال استعداد بچه ها باشه.4ماه که تعطیل هستید پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و غیررسمی را هم که تعطیل هستید بیمه طلایی هم که هستید دیگه چی میخواید.تازه جناب نماینده میگه معلمینی که از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم وارد اموزش و پرورش میشند باید چهار سال تحصیلشون هم جزو سنوات کاری حساب بشه اخه این انصافه انوقت من که تحصیلکرده یه رشته دیگه هستم هرجا میرم برای کار میگن سابقه کار داری؟حالا دوست عزیز شما استعفا بده من همین حالا اماده کارم با همین حقوق
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
طرف با دکترای شیمی از بیکاری معلم حق تدریس شده داره زبان درس میده بعد معلمان ما با لیسانس میان اعتراض میکنن
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
بله حقوق مفت میگیرن چه مدرسه حضوری باشه چه نباشه وضع همینه فکر تتو و کاشت ناخن و اینچیزان نه اموزش و تربیت بچه ها
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
من هم لیسانس بیکار هستم حاضرم با نصف حقوق شما بیام به بچه ها درس بدم مگه شماها اجازه میدین هنوز خودتون بازنشست نشده یکی از اعضای خانوادتونو جایگزین میکنید
بابک نگهبان
۱۹:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
عزیزان الحمدلله تا دلتون بخاد اموزش پرورش نیروی نالایق از طریق ازمون استخدامی جذب میکنه.در بعد اون دکتری که میره حق التدریس کار میکنه اگر سوادش میکشید و میتونست میرفت تربیت معلم.
با این وجود ،این همه هجمه ای که به حقوق معلم میکنید هم از سر نادونی این افراد هست،یه دوتا کتاب فارغ از شیمی و کتاب مدرستون بخونید تا بفهمید معلمین به چی اعتراض میکنند.تو حکومت اسلامی،همه مشاغل باید حقوق یکسانی در شرایط یکسان بگیرند.(در حکومت اسلامی نه در جامعه اسلامی)معلم به فرق گذاشتن اعتراض داره ،مگر فوق لیسانسه یا دکترایی که تو دانشگاه جز هیئت علمی هست چه کاری میکنه که معلم انجامش نمیده؟
شدیم عین آزمایش میمون ها هر کسی هم خواست حقی رو طلب کنه ،میگن بشین فایده نداره،چخبرتونه؟
خوب کارگران زحمتکش هم اعتراض کنند،هر چند با حساب کارگر روزی ۲۵۰ الی ۳۰۰ حساب دستتون میاد معلم کمتر از کارگر میگیره
آریا مرادی
۱۷:۱۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
✅توضیحی در مورد اظهارات منادی رئیس کمیسیون آموزش

ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یعنی چی شما وقتی حقوق اینها که همیشه خدا تعطیلن بالا میبرین پس کارگران بیچاره چی ؟؟
بندری
۱۷:۲۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شما هم تشریف ببارید مفتی بگیرید.توی مدرسه کپری سیستان دربادوخاک مفتی میدن بفرمایید.مردباش بیا
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آخه کارگر خودش را با معلم میخواد مقایسه کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
کاگر از معلم هم شریفتره هم زحمتکش
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کارگران، رانندگان، کارمندان سایر ارگانها، اساتید دانشگاه، پزشکان، پرستاران و قضات محترم نگران نباشید و استرس به خود راه ندهید بحث رتبه بندی ۱۰ سال است که قرار است اجرا شود و هربار با سر و صدا مطرح می شود که معلم سیبل بی اعصابی مردم قرار بگیرد، پیامها رو خوندم نصف بیشترش توهین و تحقیر معلم بود خیالی نیست اما یادتون نره در برابر تهمت ها در برابر خدا باید جوابگو باشین، اگر معلم قرار هست اندازه ۸۰ درصد حقوق یک مربی دانشگاه حقوق بگیرد چرا باید سر و صدای همه بلند بشه اما همین اقشار در برابر زیرمیزی بعضی پزشکان، پولی که وکلا می گیرند، حقوق اساتید دانشگاه، کارمندان نفت و نیرو و قوه قضاییه سکوت می کنند انگار هر چیزی حق یک کارمند که نصف روز در اتاقش نیست، هست اما معلم همین حقوقی که میگیره زیادیه براش، لااقل اگر اعتراضی میکنید صنفی نباشه در مورد همه باشه.
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شما هم خودتو با اساتید دانشگاه مقایسه نکن لطفا
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
طرح تعرفه گذاری پرستاران بعد 15سال چیشد طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بعد از 15سال چیشد طرح رتبه بندی معلمان چیشد؟ برای احقاق همه کامنت بزارید مگه باحل یه مشکل کلیه مشکلات درست میشه اقا قانون هست مصوبه هست باید اجرا بشه ممنون‌
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حقوق پرستارها دوبرابر شد، فقط برای معلمان هنوز اتفاقی نیفتاده
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کدوم دوبرابر . فوق ویژه گرفتین مث ما و امتیاز فصل دهم گرفتین
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
رتبه بندی هم میشه یه نوع رانت کارگر معدن تو عمق دویست متری زیر زمین یا خیلی شغل ها زیر برف و تو سرما با سه و نیم تا چهار و نیم حقوق میکیرین اونوقت معلمان نه سرما و زیر برف و جلوی کوره داغ و عمق سیصد متری زیر زمین میبینن نه مثل بازنشستگان که نه میتونن چند شغل داشته باشن با وجود هزینه های چندین برابره که به گفته دولت باید پانصدهزار به حقوقاشون اضافه بشه شوخی بدی دولت با اینها میکنه ولی معلمین نه ماه سال که با کسر تعطیلات میشه پنج تا شیش ماه روزی سه چهار ساعت توی کلاس درس میدن به حقوق هاشون اعتراض دارن یا اساتید دانشگاه که فقط حقوقاشون بالای بیست سی میلیونه با رفاهی خدا میدونه چقدر میشه آقای رئیسی عدالتی پرداخت ها که تو مجلس میگفتی این بود اللهم عجل لولیک الفرج
Hh
۱۷:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اینقدر حالیت نیست که سختی فیزیکی یه بخشی از تعیین دستمزد هستش. اگر اون معلم یا استاد دانشگاه که میگی خوابیده خونه و گرما سرما نمیبینه ماشین و دستگاه اکتشاف و ... نمیساخت اصلا کارگر و راننده و معدنچی وجود نداشت که بخواد نون در بیاره!!! استعداد علمی و نبوغ رو آوردی پایین تر از کارگری و زور بازو!! البته که باید به همه اقشار به اندازه یک حداقل زندگی آبرومند رسیدگی بشه، ولی نه اونی که تو توهم زدی!!!
معلم
۱۸:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مسولین حقوق این قشر زحمتکش را زیاد کنند
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کارگر با تلاش جسمی خود که بسیار هم جای تقدیر و احترام دارد از داخل معدن زغال سنگ صید می کند اما معلم با تلاش علمی و فکری و فرهنگی و اخلاقی خود انسان و انسانیت صید می کند و البته این صید هم نه برای خود بلکه با قیمتی بخور و نمیر تحویل جامعه و آیندهگان و خود فرد قرار می دهد ، و از طرفی فردی که اکنون معلم می باشد فرزندان همان کارگرانن بوده و یا در یک کلاس با همان کارگران هم شاگردی بوده است اما یکی تلاش و رنج بیشتر کشیده و یکی تحصل را در همان مقطع ابتدایی ترک کرده است ولی اکنون حق کاهلی و حقوق ناعادلانه می خواهد و دم از عدالت می زند!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حقوق ماهیانۀ مسئولین به اندازۀ درامد یک سال همین معلمان هست. واقعیت تلخ‌تر اینه که این مسئولین با رأی همین معلمان و امثال اونها بر سر کار اومدن. تا وقتی دور باطلی مثل این داریم، هیچ‌وقت وضعیتمون بهتر نمیشه...
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگر دور باطلی در تاریخ بوده است همواره عالمان و معلمان در صف اول برچیدن این نا عدالتی ها بوده اند. و ظالمان و سروتمندان و نا آگاهان و پاچه خواران باعث تداوم آن بوده اند.
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یه ضربالمثلی هست که میگه، یک دراز به هزار کوتاه!؟؟
دولت اگر فقط قیمتها ی حبابی رامی ترکاند وقیمتها رابه قبل میبرد!! دیگه کسی احتیاج به همسان سازی وافزایش حقوق وغیره نداشت!!! وهمه مردم نفس راحت می کشیدند وزندگی عادیشون را طی می کردند!؟! ولی اینطور که پیداست حکومت نمی خواهد مردم به آرامش وآسایش برسند!؟! چون ادامه حکومت ظالمانه آنها به همین ناامنی معیشتی وابسته است!؟!
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حالا که آب گل الوده است بهترین زمان برای ماهی گیری معاندان و منافقان است .
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
درود بر دولت آقای رئیسی دور دوم اگه شرکت کنه حتما بهش رای خواهم داد اگه رتبه بندی معلمان در این دولت اجرایی بشه یکی از افتخارات این دولت خواهد بود که در تاریخ کشور بعد از پیروزی انقلاب ماندگار خواهد شد امیدوارم اونهایی هم که این همه کامنتهای ضد معلمی ارسال کردن هر جا که هستند شاد و موفق باشند و به مطالبات بر حق خودشون برسند التماس دعا از طرف یک معلم با ۲۸ سال سابقه و دریافتی ۶ میلیونی
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چشم نخوری یه موقع . پَ میخوای با اینکه براتون رتبه بندی را اجرا کرده بازم بهش رای ندی؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی بی انصافی. از اول انقلاب تاکنون هیچ مجلس و دولتی به اندازه ی این مجلس و دولت برای معلمان سنگ تمام نگذاشته. خوش و حلالتون باشه. فقط یادتون باشه که این رتبه بندی را پای حسن روحانی ننویسید.
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کارمندا و پرستارا و کارگرای عزیز، به جای اینکه بیاید مطالبه‌ی معلما رو زیر سوال ببرید، خودتون به فکر خودتون باشید.
اگه حقوق شما هم کمه مقصرش معلم نیست مقصر تورم و دولت و سوء‌مدیریته؛ کارگر اگه حقوقش کمه، معلم نباید تاوانش رو بده، هر چیز جای خودش، ما معلما که مخالف افزایش حقوق کارگر و پرستار و... نیستیم؛ اتفاقاً خوشحال هم میشیم حالا من نمی‌دونم بعضیا چه مشکلی با معلم دارند که انقدر بهشون فشار میاد دو قرون بره رو حقوق معلم توی این تورم و گرونی.
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بیست و پنج هزار میلیارد تومان یعنی دو قرون ؟
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگر هرکی اغتشاش کرد حقوقش زیاد بشه یا همسان سازی بشه سنگ رو سنگ بند نمیشه مملکت از هم میپاشه؛ از ما گفتن بود یادتون نره این جریانات احتمالا پشت پرده داره
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
رتبه بندی طرح ده ساله و ربطی به اعتراض و اغتشاش نداره برادر
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
پرستار داره۴ تومن میگیره ، کادر درمان نه فرصت اعتراض دارن نه اعتصاب، نمیشه با جون مردم بازی کرد و نرفت سرکار ، برا همین اصلا توجه نمیشه به ما ،۴ تومن حقوق چیه تو این دوره بیگاری میکشن . تو ایران فقط به کسانی که اعتراض میکنن رسیدگی میشه وگرنه یه هفته ی پرستار گذشت شما مسئولین وای جی سی کی درمورد پرستار و حقوق کمش خبر دادین من همیشه چک میکنم یه بارم نگفتین از حقوق کم پرستار از تعرفه گذاری که مث کارانه ماهی ۱۰۰ تومنه از فوق العاده خاص که فقط وعده ی الکی دادن مسئولین
امیرمهدی
۱۷:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
پرستار 4 تومن میگیره!!!!!
از هیچی خبر ندارید
پایه حقوق پرستار ۱۲ تومنه
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من حاضرم پرستار باشم با ۲ میلیون حقوق. آخه پرستار ی که خستگی نداره. میشینند تو ایستگاه پرستاری و با همدیگه جوک میگن . آقا و خانم.
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اول این که پرستار ها در این دو سال کرونا خیلی زحمت کشیدند و بهداشت جسمی جامعه مدیون تلاش کادر بهداشت و درمان می باشد ام چهار تومان واقعیت نیست و سیاه نمایی و دروغ چرا ؟ آنچه که از نزدیکان خود می شنوم حقوق کنونی پرستاران بیش از 14 تومان است ! شاید شما در نوشتن 14 فقط 4 را نوشته اید . شاگرد مغازه بیش از سه یا 4 تومان دریافتی دارد ! در این صورت هرچه زود تر اعتراض کنید و یا خود را باز خرید کنید تا جذب آموزش و پرورش شوید.
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بایدم باور نکنی پرستار شرکتی ۴ پرستار قرادادی مناطق محروم ۷ و رسمی از ۸ به بالا که من با ده سال سابقه ده تومن میگیرم . کاش من معلم بودم تو خونه نشسته بودم و جوک نمیگفتم کنار همکاران و کنار مریضای کرونایی . اولین چیزی که ادم میخواد خونواده اشه نه همکار و جوک
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی راحت سقف حقوق مدیران رو به ۳۷ میلیون افزایش دادن و کسی جیکش در نیومد حالا که حقوق معلما قراره حقوقشون از ۴ تومن بشه ۶ تومن همه اعتراض میکنن که چرا؟ ینی یه مدیر و مسئول از معلم بیشتر کار می‌کنه؟ والا اگه نصف معلم هم کار می‌کردن الان انقدر مشکل نداشتیم تو کشور، مشکل کم‌آبی و آلودگی و گرونی و... همش نتیجه‌ی همین مدیر و مسئولای با حقوق ۳۷ میلیونیه
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چون مقصر خود معلمان هستند که خیلی صمیمی میشن با دانش آموزان و اولیاء . اگه مثل بانکی ها ، دارایی ها، شهرداریها، شرکت نفتی ها و.... اخمو بودن و زیاد کسی را تحویل نمی گرفتند ، اینقدر برای معلم کُری خوانی نمی کردند.
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ما بیکاریم بریم کجا اعتراض کنیم؟
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خدا صبرتان بدهد ، جلوی مجلس ، فرمانداری ، اداره کار ، مساجد ، البته آرام و مصلحت آمیز
جانباز دفاع مقدس
۱۶:۲۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
هیچی بیکاران تو این دولت باید برن بمیرن هم عذاب خودشون کم میشه و هم دولت محترم پوزشو میده که بیکاری را ریشه کرده نگران هم نباش تنها نیستی حداقل من یکی با مدرک لیسانس با شما همدردم
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چرا سلیقه ای عمل میکنید بعضی پیامها را سانسور میکنید مردم حقیقت رو میگن معلمی در این سالها یعنی پول مفت و بی زحمت گرفتن!!
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
علم بهتره یاثروت .
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
علم بهتره .
ولی هر کسی برای نداشته هایش میجنگد
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
در ایران ودر حال حاضر ثروت بهتره
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سرقت
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بهتر از همه اینه که حق گرفتنی است و هر کس باید بتونه حقش رو بگیره
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی بامزه ای
ح ب
۱۴:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با سلام درخصوص رتبه بندی ترتیبی صورت پذیرد که معلمانی که تازه بازنشسته شده و درطول خدمت تلاش نموده شامل حال آنان هم بشود و عدالت اجتماعی دراین زمینه اجرا گردد همچنین درمورد عطا رتبه به آنان ترتیبی اتخاذ که معلمین رتبه و امتیازی تعلق نگرفته ودر سال جاری بازنشسته شده برای ازآنها هم درنظر گرفته شود.باتشکر.
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام.من حاضرم فقط با حقوق پنج میلیون تومن شغل معلمی داشته باشم و تدریس کنم،فوق لیسانس سال۹۴،دوسال سربازی رفته ام،فرزندایثارگرمیباشم،دهه شصتی ام نسل سوخته ولی پخته،با بیست سال سابقه بسیج مساجد فی سبیل الله،وشش سال شورای بسیج مساجد،سالهاست بیکارم و هیچ درآمدی برای گذران زندگی ندارم،از دولت و مجلس می‌خواهیم معلمین و اساتید هیئت علمی دانشگاه که ناراضی اند و بسیار پرتوقع که بار سنگین بر بودجه کشور تحمیل می‌کنند را کنار بگذارند و مارو استخدام کنند،رتبه بندی هم نمیخواهیم،هم اکنون بیش از یک میلیون لیسانس و فوق لیسانس بیکار در مملکت هست،نصیروند.گرمی.با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تو چیزی از معمی سرت میشه آخه، اینجوری باشه منم میگم منو بذارید جای مهندس نفت راحت با حقوق ۱۰ میلیون براتون کار میکنم
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شما نظرت محترم هست ولی اینو یادت باشه معلم جیب شما رو نزده که نسبت به معلم جبهه می گیری شما حقتو جای دیگه برو جستجو کن نه در جیب معلم !
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تو قطعا بیکار نیستی
و اگر هم هستی بهتره بیکار بمونی .چون هر جا بری اگر رشد کنی اونجا را نابود می‌کنی

حقوق سه میلیون راضی میشوی ولی به درآمد صد میلیون هم راضی نمی‌شوی
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
منم فوق لیسانس مهندسی دارم سال ۹۵ گرفتم معلمی که راضی نیست من با ۴ تومن جاش تدریس میکنم کفش بچه رو هم واکس میزنم با هر شاگردی که ضعیف هست تو خود مدرسه کلاس جبرانی هم میذارم
علی
۱۷:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بس که بی عرضه ای
۳۰ سالته کار پیدا نکردی؟
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فکر می کنی در این اوضاع ، با این سخنان آبی برایتان گرم شود ؟ جناب گرمی؟ خوب فکر کن یه جای کار تان می لنگد
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
تقریبا هر ساله آزمونهای استخدامی وجود داشته که ایثارگران هم در آنها سهمیه داشته اند از طرفی فرزندان ایثارگران می توانند بدون شرکت در آزمون استخدام دولت شوند
ن
۲۲:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
علی اقا همه مثل شما با رتبه صد هزار فرهنگیان قبول نشدن باعرضه
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هرکه می‌تونه صدا بلند کنه حق هم بهش میدن ولی هزاران معلول بی پناه که حقوقشون توسط بهزیستی و موسسات دزد به اسم خیریه پایمال میشود چون نایی ندارند کسی هم صدایشان را نمی شنود
معلم
۱۵:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بع عنوان خانواده فرهنگی خیلی ناراحت این جمله شدم ..خدا کند مسولان فکری به حالا اینها هم کنند آنها حقشان است
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حق را اگر می دادند هر ده سال این سر و صدا ها نبود جانم
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بدبختی. مملکت هم همینه به کیفیت کار نگاه نمی کنند فقط حقوقهارا بالا می‌برند تاوانش هم مردم بدبخت باید بدهند برخی معلم ها واقعا زحمت میکشند برخی حیف ماهی یک ملیون برخی کارمند هاهم همین هستند یا صبحونه هستند یا نماز یا دارن با تلفن کار شخصی خودشون را انجام میدهند همینها هم درصف مقدم معترضین هستند
جانباز دفاع مقدس
۱۶:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
بدبختی مملکت و ما ملت اینه که مملکت افتاده دست یک عده مسئولین بیکفایت
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
رتبه بندی خواسته فرهنگیان نیست بلکه همسان سازی حقوق ومزایا مثل سایر کارمندان مد نظر است .
علی
۱۵:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مثل سایر کارمندا 4 تومن بگیری رضایت میدی؟ یه مشت بیسواد پرتوقع هستین
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فقط پول براتون مهمه از نظر اموزش صفر هستبن بعضیاتون البته
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
والا این معلما چی درس میدن که حقوق میخوان منِ دانش آموز خودم با هزینه خودم همه ی کلاسی میرم تا درس ها رو درست یاد بگیرم چون معلمم سر کلاس اصلا هیچی آموزش نمیده در صورتی که ما الان چند ماهه حضوری شدیم همش میگه برید بازم فیلم نگاه کنید ، این وسط فقط حق منِ دانش آموز پایمال میشه . واقعا واقعا بعضی معلما خیلی خوب هستن که حقوقی که میگیرن حلالشون باشه اما بعضی از معلما حقوقشون ....
بنده خدا
۱۴:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اولا عزیز من معلمی که برای تامین معاش خانواده مجبور باشه سه یا چهار تا شغل داشته باشه و اگه شغل دوم و سوم نداشته باشه فقط باید تو فکر بدهی و ... باشه بهتر از این نمی تونه بشه!
دوما بقیه اعتراض نمی کنن چون یا حقوقشون خوبه یا دولت خودش به اندازه کافی اضافه می کنه و هیچ جا صداشو در نمیاره اما صد هزار تومن بخواد به معلمان اضافه کنند از صدتا بخش خبری پخش میکنند.
ثالثا تلاش برای احقاق حق و قانونی که ده ساله اجرایی نشده افتخاره و نه زیاده خواهی
حامد
۱۴:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
در عجبم از این همه بخل و حسادت
هر عزیزی در هر صنفی حقوق پایمال شده‌ی خودش رو می تونه طلب کنه
این که یک معلم که به سختی‌های کار خودش اشراف بیشتری داره تا دیگران، در مورد معیشت خانواده‌ش نگرانه و در این رابطه حرکت‌هایی انجام می ده دلیل بر پایمال شدن حقوق دیگر اصناف نیست.
به جای چوب لای چرخ گذاشتن چرخ رو هل بده تا ماشین جامعه به حرکت بیفته
به جای اینکه کار معلم رو بی ارزش جلوه بدی تا برای خودت جا پا درست کنی دست معلن رو بگیر و بکش بالا تا با هم بالا بریم
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام بر حامد و بنده خدا ، راست گفتید اما گمان نمی کنم که مخاطب خواهان و توان درک این سخنان را داشته باشد
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
همان های که می گفتند علم بهتر از ثروت است حالا برای ثروت بیشتر اعتراض می کنند
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برای ثروت نیست برای خروج از فقره، به کسی میگن دنبال ثروته که یه میلیارد داره دنبال یه میلیارد دیگه است نه معلمی که توی هزینه‌ی روزانه‌اش مونده
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اون چیزی که میگی ثروت نیست حق معلمه
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هر کس برای نداشته هایش میجنگد
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ثروتی که حق و حلال خودت باشد باید گرفت ، اگر ایثار کردن و از حق خود برای دیگران مد نظر است ما ده ساله که ایثار می کنیم و تنها وعده سر خرمن می شنویم این دیگر ایثار و صبر و حق نیست این عین ظلم و نابرابری است و سکوت در این جا جایز نیست. نه باید ظالم بود و نه باید مظلوم بود.
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خدالعنت کنه کسی روکه کلاس بیرون وکلاس تقویتی وکنکوروباب کردمعلماهم یادگرفتن ادرس کلاس بدن البته معلمان شریف وزحمت کش هم هستندکه به فکرروزی حلالندولی متاسفانه تعدادشان کم است
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دکترها هم سرکار دولتی کار نمیکنن آدرس بیرون و مطب خصوصی میدن چرا اونا رو زیر سوال نمی برین همش آدرس دم دستی میدین میگین معلم
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چرااز حقوق مسئولان مطلبی منتشر نمی کنید
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
گروه خاص و جریان خاص که همه استخدام حقوق بالا هستند و اکثر ضد معلم هم م هستند

اینجا میان به اسم تحصیل کرده بیکار پیام ضد معلم میگذارند
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تاریخ و تجربه نشان داده که معلمان کشور ما قانع بشو نیستند و نمیشوند هر چقدر هم که حقوقشان افزایش پیدا کنه باز هم میگویند کمه و دوباره مبلغ بیشتری تقاضا میکنند اما کو کیفیت آموزش و کو سواد و دانش روز
Azim
۱۳:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
احتمالا شما یا کارمند دولت در سازمان دیگه ای هستین و از وضعیت حقوق خودت راضی هستی و از حقوق معلمان اطلاعی نداری، یا اینکه خودتو زدی به اون راه
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آره گردنمون کلفته شما حرفی داری؟
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دقیقا 1000% همینه
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا . اقا من خودم پرستارم یکی از اشناهامون معلم ، بعد بهش میگم حق کرونا تو کل دوسال فقط ۲ تومن دادن به من ، این خانم برداشت گفت چرا به معلما حق کرونا نمیدن !!!! من تو قلب کرونا اون تو خونه نشسته تقاضای حق کرونا داره واقعا اینا فرهنگین موندم به خدا
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شما به ظلم بی عدالتی و نان شب قانع هستید مشکل از خود و تفکرتان است حتما به روانپزشک مراجعه کنید . افزایش حقوق معلمان سالیانه 10 درصد است و اما افزایش گرانی 100 درصد ، اگر منصف هستید حال خود قضاوت کن
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جناب پرستار 15:34 ، در صورتی که حقوق خود را کم می دانید باید مطالبه کنید نه این که با یک جمله از یک معلم بیش از دو میلیون کادر آموزش و پرورش را تخریب کنید ! شما واقعا این استدلال خود را بر حق می دانید این سخن مانند این است که در یک شهر یک نابینا ببینید وبعد نتیجه بگیرید که کل این شهر کور هستند. واقعا این حرف عقلایی است؟
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جناب بحث سر افزایش حقوق نیست بلکه بحث سر برابری حقوق معلم با سایر کارمندان است و قناعت به این ظلم عین حماقت است اگر فهم داشته باشید ، شما به صورتی دم از افزایش حقوق معلم می زنید که انگار هر سال در مقابل گرانی های 100 درصدی حقوق معلم همبه همان میزان افزایش میابد ؟ افزایش سالیانه 10 درصد است اما گرانی ها گاه 200 درصد است و این مطالبه حق از مسؤلان است ومگر شما مسئؤل هستید ؟ و اما کیفیت آموزش نیز کمتر از 10 درصد در اختیار معلم است و شما محتوای کتاب درسی ، امکانات آموزشی ، آرامش فکری و اقتصادی و امنیتی معلم، مدارس ، تعداد دانش آموزان در هر کلاس ، تکنولوژی آموزشی ، فرهنگ تنبلی و ضد علم ، مفت خوری و تقلب و فریب ، نبود تربیت صحیح والدین ، و . . . را فراموش کرده اید شنیده اید که مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد؟ ام در کلاس 40نفره 3 تا 4 نفر خواهان آموزش هستند و بقیه سیاهی لشکری هستند که فقط مخل کلاس و سخنان علمی و طالبان علم هستند ، همان ها که والدینشان با یک فرزند خود از این دست عاصی شده اند و معلم باید در این فضا تدریس کند ، در آخر هم والدین و مدیران همواره مطالبه گر و بستانکار تشریف دارند و ده ها توجیه غلت از کمبود های جامعه را بهانه ای می کنند برای نمره ناحق همان فرزندان!!!!! کو کیفیت وجدان و فرهنگ و اخلاق و عدالت و انصاف و تفکر ؟
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
فعلا که در کشور ما ، همون معیشت کارمندان دولت و علی الخصوص فرهنگیان رسمی ، عدالته .

الان از نظر مسؤلین کشور ما ( همشون ) اون کسی که امنیت شغلی نداره و بعنوان نیروی شرکتی جوونیش رو با خفت و خواری در ادارات دولتی همین کشور گذرانده که هیچ اهمیتی نداره .
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
والا این معلم‌ها شورشو در اوردن
هر روز اعتراض هر روز اشوب
چه وضعیه؟؟
90 درصد سال تعطیل ان_بار علمی که اصلا ندارن_اموزش و تربیت هم هیچ... ادعای همسانی هم که دارند.
آقا_ خانوم گرامی دوست نداری حقوقش کمه انصراف بده.
همه معلم‌ها بلا استثنا یا بنگاه دارن یا در حال خرید و فروشن.. سر کلاس زمین و خودرو معامله میکنن... شما که میگی معلمی صرف نداره خب برو به بنگاه داریت برس.
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ان شالله بابت تهمت هایی که به این قشر شریف نسبت می دهید، نزد خداوند پاسخگو خواهید بود
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تا الا حدود دو سال است که تعطیل و نیمه تعطیل هستند و حقوق آن چنانی می گیرند . غیر از آن در وضعیت عادی 4 ماه (بهار تابستان) تعطیل هستند اسفند را از 20 ام تعطیل می کنند فرودین هم 14 روز تعطیل هستند. بین التعطیلان تعطیل هستند. برف یا باران بیاید تعطیل .پنجشنبه ها تعطیل . بالای 20سال سابقه یک روز دیگرهم در هفته تعطیل . روز و هفته معلم تقدیر و جشن و درس دادن تعطیل و .... آن وقت اینها قشر زحمتکش و ستمدیده و کارمندان و کارگرانی که سنگ از آسمان بیاید باید سر کار باشند می شوند طبقه بی درد
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تو خوبی ماشالا همتون از دم قاضی القضاتی هستین برا خودتون که رای میدین
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
90 درصدشون اینقدر وقت زیاد دارن شغل دوم و سوم هم دارن بازم مینان چون حریص و طمعکار اینقدر پول مفت خوردن عادت کردن البته بلال نسبت بعضی معلمهای باشرف واقعی
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هر کس فکر میکنه شغل معلمی راحته بیاد اونم تو این شغل و حقوق ۴ تومنی مفت بگیره، اتفاقا مثل مشاغل دیگه پارتی بازی نمیخواد فقط توان قبولی در آزمون و مصاخبه و دوره های مهارت آموزیش رو داشته باشین کافیه، البته با این توضیح که قبلش سالها درس خونده باشین، بسم الله..
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برای احقاق عدالت و حق باید شورش را در آورد ! 90 درصد سال تعطیل !!!!!!!!!!! تا کور شود هران کس که نتوان دید ، انصاف هم خوب چیزیه ! شما که از سخنانتان بار علمیتان معلوم است ! تربیت که هیچ ، ادعای هم سانی داریم چون دیگران را هم برای دوام و بقا و کمال جامعه لازم می دانیم و الا می بایست ادعای برتر بودن علم و معلم و معلومات و در نتیجه حقوق بیشتر می بایست می داشتیم ، ادعای همسان سازی حقوق از بزرگواری معلمان است ، برای درک مطلب حقوق معلمان سایر بلاد را مقایسه کنید ، یکی از عوامل رشد علوم نزد آنان ارج نهادن به علم و معلم و فرهنگ آنان است. . شما اگر علم و معلم و ایران را دوست ندارید یا از زندگی و یا ایرانی بودن و انصراف بده و یا یا به غارها و زندگی انسانهای نخستین بدون علم و معلم پناه ببر . بنگاه داری معلم یا از تقلید از نظام سرمایه داری و سرمایه داران است و یا از نا کافی بودن دخل و خرج زندگی است و یا طمع و چشم هم چشمی در کسب پول های باد آورده می باشد که هر کسی اکنون بنگاه دارد و مگر فقط گرگ گوشت می خورد ؟ سایر کارمندان که اعتراض ندارند به این دلیل است که حقوق مزایای کافی دارند . و مگر همه معلمان بنگاه دار هستند ؟ شما چرا یک کلاغ چهل کلاغ می کنید؟ در هر صنف و قشری ممکن است افرادی نالایق هم باشند.
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
پاسخ گوی 14: 12 ؛ دو سال به قول نا حق شما معلم تعطیل است؟ یا مخ نا توان شما که حاضر به تزریق واکسن و رعایت بهداشت و ماسک نیستید و بر حماقت خود پا می فشارید و فرزندان خود را هم به همین نادانی ها آلوده کرده و می خواهید فرزندان خود و معلمان را به زجر کرونا مبتلا کنید ! اگر درک داشتید خود فرزندان را وادار به رعایت مقررات بهداشتی می کردید و یا آنان را به مدارس نمی فرستادید و اگر حاکمیت چنین کرده است نه به خاطر فقط معلم بلکه به خاطر فرزندان شما و کل جامعه چنین کرده است که این رویه در کل جهان اعمال شد و مختص به ایران نبوده است یعنی که پشتوانه عقل جهانی داشته است و بدان و بفهم که کار در فضای مجازی هم بیشتر و هم سخت تر می باشد ( به دلیل نامانوس بودن و مشکل انترنت و گرانی تلفن و عدم رعایت دانش آموزان و فقر مالی و یا فرهنگی خانواده و دانش آموزان در استفاده از موبایل ) دور کاری به معنی بیکاری نیست به معنی حفظ امنیت جانی جامعه است
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بچه من بعد 3سال کرونا امروز گفتن بیات مدرسه اونم معلم جان تماس گرفته ونیومده بچه ها سر کلاس گوشی هاشونه روشن کنن خانم میخوات انلاین درستون بده .حالا دنبال افزایش حقوق هم هستن . همین حقوق هم از سرتونم زیاده.
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بیا پایین سرمون درد گرفت
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مایه ی تاسف هست که کارگران ساختمانی و کارگران شهرداری و ... خودشان را با معلم مقایسه می کنند؟!!!!!!!!!!!!! یعنی معلم تو جامعه اینقدر بی ارزش و بی ابهت هست؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اون کارگر ساختمانی وکارگر شهرداری شرافت داره به توکه فقط خودت رو میبینی اگر دین نداری لااقل آزاده ومرد باش این جمله از کیه توکه معلمی بهتر میدونی
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مقایسه بده ولی تکبرم بده
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی از کارگران بهتر و مفید تر از خیلی از معلما و دکترای بی خاصیتن
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
همون کارگر شهرداری عز معلم که رانت و پارتی جذب آموزش پرورش شده و فقط دنبال پول هست با ارزش تره
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلم هستم بشخصه ناراحتیم از حقوق کم کارگر شهرداری یا جاهای دیگر
ولی شما باید حقوق خودتان را با حقوق سرکارگر مقایسه کنید که چرا کم میگیرید

معلم که جیب شما را نزده به معلم حمله میکنید .
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلمان جیب شما را زده اند ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این به معنی بی ارزشی معلم نیست بلکه بی ارزش دانستن علم می باشد. معلم بی ارزش نیست اما برخی معلم نما ها و نظام سرمایه داری و طمع و نابرابری حقوق و . . . چنین نگاهی را تشدید کرده اند.
راننده
۱۳:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سه سال قبل هم به راننده گان قول دادند سختی کار وسنوات72تا80رادرست می نمایند درمجلس تصویب نمودند ولی اجرا ننمودند نمی دانیم چرا پس کاربه عمل براید نه به حرف وسخن
حمید
۱۳:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
به نظر من خیلی بیشتر از حقشون میگیرن اینو با توجه به اینکه 2 تا بچه مدرسه ای دارم و کل بار تحصیلشون رو دوش خانواده هست میگم خیلی زیاد میگیرن واسه 15 الی 20 ساعت کار در هفته
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تو حتما حتما همسر یک حقوق بگیر جریان خاص و ضد د معلم هستی
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
وقتی خانواده ها میخواند بچه هاشون را تیز هوش کنند مجبورند پول زیادی بدن تا به بقیه نشون بدند بچشون تیز هوشه
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بار تحصیلی دانش آموزان سالها قبل بر دوش حاکمیت و بیتالمال بود نه بر دوش معلم و اگر گاه معلم کمکی می نمود فقط بر اساس ایثار و فرهنگ درست اسلامی و انسانی و تربیت بود ، اما امروزه حاکمیت به دلایل مختلف توان توان هزینه سرانه مدارس را ندارد ، و اما همان دریافتی زیاد معلم به قول شما چه تناسبی با تورم و گرانی ها و انتظارات خانواده های کنونی دارد ؟
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یادتون باشه اولین کار شیطون مقایسه کردن بود مگه میشه حقوق همه همسان سازی باشه پس فرق اونی که شب تا صبح درس خونده با بقیه چی هست اگه تمام مشاغل حقوقشون یکی بشه مثل جامعه سرد کمونیستی خواهد شد که هیچ انگیزه ای برای تلاش نمی مونه پس قیامت هم همه باید همسان سازی بشن برن بهشت دولت باید این اصطلاح همسان سازی رو خلاف عدالت بدونه
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلم ها هم سالها درس خوندند معلمایی داریم با مدرک دکترا
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مدرکش چه کمکی به درسش میکنه کتابهای دبیرستان نیازی به گرفتن مدرک دکترا نداره مثلا مدرک لیسانس به چه درد یه کارگر شهرداری میخوره تازه مدرک گرفتن از بعضی دانشگاه ها شده مثل آب خوردن
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دانشمندان هسته ای ما اساتید دانشگاه بودن ممنون‌ که حقوق یک استادی که صبح تا شب پژوهش میکنه با یه دبیر تاریخ و جغرافی که همش به بچه ها میگه کنفرانس بدین یکی شده این عدالته یا اون دبیری که فقط تو کلاس خصوصی درسشو میده ممنون واقعا فرقش اینه ما اعتراض کنیم بهمون میگن سیاسی میندازنمون از دانشگاه بیرون ولی معلمها تو گروه هاشون چه حرفا که نمیزنند و آزادن
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حکومت عاااااادل جمهوری اسلامی ایران اولا به مردم بگید چرا خیلی از دستگاه ها خودشان را از قانون خدمات کشوری خارج کرده اند
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آموزش و پرورش در عمل هیچ بازدهی یا حداقل بازدهی دارد دلیل اصلی آن هن فقدان مدیریت صحیح و به روز است و اینکه عوامل انسانی آموزشی آن در هرسه مقطع تحصلی از کار آمدی و کیفیت لازم برخوردار نیستند اجرای رتبه بندی فقط تحمیل بار مالی و ایجاد تورم بوده و هیچ تحولی در زمینه تعلیم و تربیت ابجاد نمی کند و مجلس و دولت نباید آنرا بپذیرند .
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا نسبت تعداد روز های که معلم سر کار میرود این حقوق فعلی هم زیاده سه ماه که تعطیل اند روز های پنجشنبه هم که تعطیل اند سر کلاس هم با موبایل بازی می کنند وقت امتحان که نمره الکی می دهند وضع فرهنگ و سواد که در جامعه مشخصه به طوری که یک دیپلم نمی تواند یک تقسیم اعشار انجام دهد حالا خود قضاوت کنید یک کارگر ننه مرده در هفته ۴۴ ساعت باید کارکند نصف معلم حقوق بگیرد آن هم بدون تعطیلی ولی یک معلم با این همه تعطیلی و با ۲۴ کار در هفته ۲ برابر کارگر حقوق بگیرد این عدالت است معلم عدالت خواه
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شماهم تشریف میاوردی
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
باور کنید این چند ساله بیشتر معلما و اموزش پرورشی ها پول مفت بدون هیچ زحمتا و کارکردی میگیرند واقعا انصاف نیست چه اموزشی چه پرورشی همه هم دارن ترک تحصیل میکنند بازم مینالن مگی چیکار میکنید؟؟
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
علت ترک تحصیل معلمی است که با حقوق کم فقط به فکر شکم زن و بچه شه. ، نه بچه های مردم
بندری
۱۶:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شماهم تشریف بیارید بگیرید چرا نمیاد.
راننده
۱۲:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خوش به حال معلم وپرستار که حامی دارند راننده جاده که شب وروز سرما وگرما بایددوراز خانواده باشد سی سال کار کند بعد هم چهارمیلیون بگیرد سختی کارهم ندارد خودعدالت است تازه هشت سال سنوات72تا80راهم بالا کشیدند والان می گویند نصف موجود است
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
پرستار که نداره عزیز خیلی از پرستارا زیر پنج تومن میگیرن منکه ۱۰ سال سابقه کادر دارم ۱۰ تومن میگیرم الان معلن در بدو ورود ۸ میگیره . پرستار وقت اعتصاب نداره از سال پیش رهبر گفته تعرفه هیچیکی اجرا نکرده اونم لجرا شه مث کارانه ماهی صد تومن. نیرو زیاد کنن شیفت اجباری نمیرم بیگاری میکشن فقط ،
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اونی که میگه معلم در بدو ورود هشت تومان میگیره به زور حرف میزنه..تو پرستاری با ده سال ده تومن منم معلم هستم با پانزده سال خدمت در روستاهای دور افتاده پنج تومن..تهمت بیخود هم نزن
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
همسان سازی حقوق معلم و استاد مثل همسان سازی ارثیه زن و مرد است این عدالت نیست آقای رئیسی
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
نه بابا !!!!!
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
راست میگن قدیما معلم ارزش و اعتبار داشت و هر کسی به خودش حق اظهار نظر در کار معلم رو نمی داد.
الان دیگه ماشاءالله همه کارشناس تربیتی شدن از اولیای دانش آموز و خود دانش آموز بگیر تا افرادی که بنا به دلایلی نتوانستن شغلی پیدا کنند.
اینها همش نشانه ی بی فرهنگی یه عده است که زورشان به معلم می رسه.
در یک کلاس همه نوع دانش آموزی وجود داره و قرار نیست همه اونها بعد از پایان سال تحصیلی نخبه بار بیان. مهم تلاش و آموزش صحیح معلمه.که در این صورت دانش آموز،اگه تحت تاثیر بزرگتر ها نباشه (که مثلا معلم بلد نیست درس بده،تو افت کردی ،باید بری کلاس خصوصی ) واقعا با الگو گیری از معلم و تلاشش می تونه به معنای واقعی کلمه دانش آموز بار بیاد.
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تو را خدا فقط از معلم ها نگین
مگه بقیه کارگرا و کارمندان که حقوقشون بین ۳ تا ۵ ملیونه، آدم نیستن؟!
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هر قشری خودش را به آنچه شباهت دارد مقایسه میکند
معلم به هیچ صنفی کاری ندارد
حتی اگر حقوق بیست تومن سی تومان بگیرند با این تورم حقشان است

معلم خودش را با استاد دانشگاه مقایسه میکند که حقوقش یک پنجم حقوق استاد دانشگاه است و ساعت کاریش دوبرابر

پرستار خودش را باید با پزشک مقایسه کند نه با معلم

کارگر خودش را با سرکارگر مقایسه کند ببیند چرا او پنج برابرش حقوق میگیرد
محمد
۱۲:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
طرح تعرفه گذاری پرستاران بعد 15سال چیشد طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بعد از 15سال چیشد طرح رتبه بندی معلمان چیشد؟ برای احقاق همه کامنت بزارید مگه باحل یه مشکل کلیه مشکلات درست میشه اقا قانون هست مصوبه هست باید اجرا بشه ممنون‌
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حقوق و مزایاو امکانات دریافتی معلمان با توجه به تعداد روزهای کاری در یکسال و ساعات حضورشان در مدرسه در مقایسه با شرایط کاری کارگران و اکثریت سایر کارمندان (بجز شرکت نفت و گاز و مخابرات و بانکها و...) نه تنها کم نیست بلکه زیاد هم هست و اکثرا" شغل دوم مثل فرش فروشی و.... هم دارند
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خصوصی کار میکنند یا کلاس کنکور میلیاردی بعضیاشون درآمد دارن
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نمیگین در سال چقدر کارمندان دیگه پاداش و مرخصی و کارانه و در ماه چقدر اضافه کار دارن لطفا اطلاعات ندارید بی جهت حرف نزنید. اگر حساب کنید کارمندان دیگه بیشتر از معلم ها تعطیلی دارند.
مجتبی
۱۳:۰۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگه راس میگی که آسونه چرا تو آموزش مجازی نتونستیدد ۱ بچه رو تو خونه نگه دارید؟!؟!؟!
چرا خداخدا میکنی مدرسه بازبشه؟!خب اگه آسونه نفرست مدرسه خودت درس بده...۱بچه رو زورتون میاد خونه نگه دارید...واقعا متاسفم برات با این طرز فکرت
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فک کنم تو از اون دانش آموزان خنگی بودی که خیلی از معلمت کتک میخوردی . حالا عقده شده سر دلت.
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من دهه شصتی هستم اکثر معلمهای ما خیلی بی سواد و عقده ای بودند و فقط میگفتند کتاب رو باز کنید و از روی آن بلند بلند بخوانید بعدش هم با مسخره کردن و الفاظ زشت و کتک زدن همه رو تحقیر میکردند
احسان
۱۴:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
باور کنید اسم بانک‌ها بد در رفته مگرنه از معلم‌ها هم دریافتیم ن کمتره فقط مدیران ارشد خوب میگیرن
م
۲۰:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شما می دونید طی همین دوسال اکثر معلمان آرتروز گردن گرفتند و چشم هایشان ضعیف شده
عواقب تمام این تهمت ها را در آینده نزدیک خواهیم دید
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
انتخابات بعدی دارد نزدیک می شود. وعده رتبه بندی هم دوباره گرم شده است.
علی
۱۱:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دوستانی که نظر میدهند معلمها زیاده خواه هستند و اعلام میکنند ما حاضریم با ماهی 5 تومان بیاییم و کار معلمی را داشته باشیم بهتر است دنبال شغلی با در آمد بالا در بانک و یا سایر ارگانها باشند با حقوق ماهی 3500 و بدون مزایانمیتونن زندگیشون رو بچرخونن
با تشکر
مجتبی
۱۳:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
وقتی حقوق کم باشه معلمم به فکر شغل دومه از کجا فرصت کنه مطالعه بکنه...هر کی میگه معلمی آسونه خودش به بچش درس بده...اگه آسون بود تو مجازی باید نخبه میشدن بچه ها...التماس تفکر
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلمها مگر چکاری میکنند که انقدر طلبکارند سه ماه که تعطیلند پنجشنبه و جمعه تعطیل سطح آموزش رو هم که خدایی میبینید حتی تحصیل کرده هامون هم غلط املائی زیادی دارند چه برسه به درسهای تخصصی پس کارگر بدبخت چی که هم حقوقش کمه حتی اون رو هم سر موعد نمیدهند
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
از زندگیشون عمرشون میزنند کارشون خیلی بیشترازکسایی ک تومجلس میگرن میخوابن وحقوق نجومی میگیرند!!!
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با سلام بنده کاملا باشما موافق... بخدا دیروز یه معلم باتجربه وضعیت واتساپش( بجای کلمه اسطوره نوشته بود استوره) خب این چنین معلمی میخواد چجوری دانش‌آموز رو تحویل جامعه بده؟ بعدش با کدوم سوادش ادعا داره که باید طرح رتبه‌بندی اجرا بشه؟
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلمها بچه های ناز شما را ادب می کنند و آموزش می دهند . فرزندان نازی که فقط در چند روز تعطیل نمی توانید با انها کنار بیایید و آرزوی بازشدن مدارس را می کنید. شما با بچه ناز خودتان این مشکلات را دهرید و معلم با ۳س چهل نفر از فرهنگهای مختلف و طبقات مختلف و...
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
به خدا اگر آرزوی باز شدن مدارس رو داشته باشیم تو مدرسه مگه چیزیم درس میدن فقط خصوصی
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
همین حرفا رو جلوی بچت زدی که الان از معلم حرف شنوی نداره و درس یاد نمی گیره.
فرهنگی
۱۲:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگر بی سوا دی و سواد خواندن و نوشتن بلد نیستن ربطی به معلم ها داره. بیکاری و بی عرضه گی شما به خودتون ربط داره نه به دولت
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دقیقا گل گفتی مخصوصا تو دوسال کرونایی همه زحمتها به دوش مادر افتاده
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تو خودت را که کارگر هستی با معلم داری مقایسه میکنی؟؟؟؟؟ خیلی بی انصافی.
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا مسخره است یک عده معلم شریف و زحمتکش بیرون مجلس طلب حقشونو میکنن و یک بیسواد از مشکلات وبحرانهای کشور داخل مجلس طرح ممنوعیت عینک افتابی را طلب میکند اخه به کجا دارن کشورو میبرن
کارمند ساده
۱۱:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فرق نیروهای ستادی و معلم ها در آموزش و پرورش اینجا معلوم می شود که این نیروهای ستادی به مدت 10 سال نتوانسته اند که مثل دیگران پیگیری و حق و حقوق دیگر معلم ها را از دولت وقت بگیرند و حالا فشار می آورندو تو خود بخوان حدیث مفصل از ....
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فقط معلم و پرستار پس بقیه چی؟
در ضمن برا رتبه بندی معلما باید از ما که اولیا بچه ها هستیم نظر سنجی بشه
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مگه برای افزایش حقوق سایر ارگانها از کسی نظرسنجی میکنن عجببب!!
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز خیلی از شما اولیای محترم اطلاعات کافی در مورد آموزش و تربیت فرزندان ندارید که بخوان از شما نظرخواهی بشه.
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فعلا ظرفهات را بشور به وقتش بهت خبر میدم
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خب تقصیر نطام آموزش و پرورش هست که به امثال جنابعالی خیلی رو دادند. برای افزایش حقوق معلم باید آموزش و پرورش از اولیاء اجازه بگیره؟!!!!!!!!! این حرفا جایی دیگه نگی مسخره ت می کنند.
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
همتون که اینجوری پاسخ دادید معلومه که معلمید ماشاالله به ادبتون!!!!! همینم که میگیرید زیاده اره اگه نظر سنجی کنن از اولیا امتیاز اکثرتون زیر ۱۰ میشه
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
والا اگر ۴تا استاد اعتراض کنند میگن سیاسی هستید مثل آب خوردن میندازنت بیرون معلما مملکتو ریختن به هم واسه اینکه حقوقشون به ناحق اندازه اساتید بشه
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چرا به ناحق، من دکتر معلمم توی بهترین دانشگاه درس خوندم و کلی مقاله دارم ولی پارتی نداشتم برم استاد دانشگاه بشم تا دلت بخواد استاد دانشگاه بیسواد توی دانشگاهها هست که نصف مقالات و ترجمه هاشون کار دانشجوهاست
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خدا روشکر با این دانشگاه های درپیت همه میگن دکتر معلمم شما دکترا واسه چی میخواید صد صفحه کتاب تکراری میخواید درس بدین لیسانسم زیاده واستون
تو کلاس درسم همونم یاد نمیدین تا کسی نیاد خصوصی
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دکتر معلم چه واژه مسخره ای شما به اندازه همون لیسانس سرکلاس درس بده ما دعات میکنیم اگر تونستی یک صفحه انگلیسی تو رشته خودت ترجمه کنی باشه دوبرابر اساتید حقوق بگیر دولت با این مدارک الکی همه رو پر مدعا کرده قبلا میخواستن آزمون استخدام بگیرن میگفتن از دانشگاه های معتبر حالا که همونم نمیگن
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اصلا چرا معلم باید حقوق دکترا بگیره مگه لیسانس برای تدریس یک کتاب صد صفحه ای تکراری کافی نیست
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دکتر معلم خخخخخخخ
احمد عین الاهی
۱۱:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با سلام خدمت مردم عزیز ایران با توجه به نظرات عزیزان که به معلم هجمه اوردن وگفتن معلم بیکار وشش ماه توخونه است یک سوال دارم یک کلاس ۳۰ ۴۰ نفری با این همه دانش آموز تنبل زرنگ فضول و... را می توانید مدیریت کنید از شما تقاضا دارم یک روز بیایید مدرسه ودرس بدید حقوقم را به شما می دهم اگه یک ماه دوام اوردید و اعصابتون خراب نشد من استعفا می دهم قشر زحمتکش کارگر با استراحت یک دو ساعته بدنش راحته اما هرروز ما ساعت ها ایستاده و اعصاب درگیره فکرمون درگیره شبا نمی تونیم راحت بخوابیم شما اگه اعصابتون خورد باشه و سرتون درد می کنه وهزار بدبختی ایا تو خونه راحت هستید یا نه خخدا سر شاهده انواع بیماری داریم و حقوقم کفاف معیشت خانوادام نمی شه اما فرزندام سرزمینم قدر زحماتمون را نمی دونه پزشک پرستار مهندس استاد ریشه از کجا کجا درس خونده تا به این مقام رسیده
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این مملکت ثروتمنده ولی متاسفانه اونایی که سرسفره انقلاب نشستن اونقدر پت و پهن نشستن که جا برای بقیه نیست !!! من همسرم معلمه با 22 سال سابقه تدریس 6 میلیون حقوق میگیره !!! با دوتا بچه دانشجو تو شهر بزرگ مگه میشه با 6 میلیون زندگی کرد ؟؟؟ تازه ما یه آلونک داریم شکر خدا وگرنه که وامصیبتا بود ... خانم سرپرست خانوار می شناسم که 70 سالشه و تنها زندگی می کنه و تحت پوشش کمیته امداد و علاوه بر یارانه 45500 از کمیته ماهیانه 90 هزار تومن میگیره ، این نون خالی هم بخوره بازم وسط ماه بی پول میشه !!! اجاره خونه و دوا و دکترش پیشکش ... چرا به داد مردم نمیرسید ؟ میفرمایند تحمل کنید ، چشم تحمل می کنیم ولی نمیتونیم مدیریت کنیم !!! اگه این قیمتهای بی صاحاب شده همین امروز متوقف بشه کم نشه متوقف بشه بازم میشه مدیریت کرد کمتر خورد کمتر هزینه کرد تا برسه به ته برج ولی نمیشه مدیریت کرد والا ایرونی جماعت استاد تحمله ...
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دوشیفت کارمیکنن دوبرار میگیرن تابستون تو خونس حقوقش توحسابشه تازه اگه معلم دبیرستان باشه که دیگه هیچ کلاشو باید بندازه هوا
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
انبیا پولدار بودن