سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت بنیه علمی و پژوهشی دانش آموزان

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: تقویت بنیه علمی و پژوهشی فرهنگ مطالعه، تحقیق‌های فردی و گروهی در بین دانش آموزان از ضروریات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: پرورش خلاقیت و تقویت بنیه علمی و پژوهشی دانش آموزان و معلمان و ترویج فرهنگ پژوهش و شناسایی و ارائه یافته‌های پژوهشی در سطح مدارس  از اهداف گرامیداشت هفته پژوهش است.

او بیان داشت: تسهیل دستیابی دانش آموزان به یافته‌های جدید علمی، پژوهشی و فناوری لازم و ضروری است، تربیت و توانمندسازی سرمایه انسانی، کارآفرین، خـلاق، نـوآور در تولید علم و فنـاوری متناسـب بـا ارزشها و نیاز‌های جامعه از اهداف تعلیم و تربیت است.

معتوکی باتاکید بر ایجاد زمینه و تقویت انگیزه حضور مؤثر دانش آموزان مستعد در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و فناوری در سطح ملی و بین المللی افزود: استفاده از ظرفیت پژوهش سرای‌ها و پتانسیل بالای آنان در امر تحقیق و پژوهش در جهت حمایت از دانش آموزان و هنر جویان پژوهشگر برتر و کارآفرین موثر است.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز تصریح کرد: برای توسعه فرهنگ پژوهش در بین دانش آموزان علاوه بر برنامه‌های پژوهش محور روش‌های صحیح پژوهشی را باید آموزش داد و امید است با برنامه ریزی دقیق و راهبردی بتوانیم نسبت به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در این زمینه نسبت به دانش افزایی بیشتر همکاران و دانش آموزان گام‌های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.