سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری ماهشهر:

کیفیت آب مناطق مختلف شهری و روستایی درحال بهبود است

بندری گفت: موضوع کیفیت آب از لحاظ مطلوبیت میکروبی و میزان کلر موجود در آن، مستقیماً با سلامت عمومی ارتباط داشته و بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بندری، سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: موضوع کیفیت آب از لحاظ مطلوبیت میکروبی و میزان کلر موجود در آن، مستقیماً با سلامت عمومی ارتباط داشته و بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه آب و فاضلاب شهر‌های بندرماهشهر، چمران و بندرامام خمینی (ره) نسبت به ماه‌های گذشته آب شهرستان از وضعیت بهتری در خصوص مطلوبیت میکروبی و میزان کلر برخودار بوده، اما در خصوص کدورت آب همچنان نیازمند تلاش و توجه بیشتر خواهیم بود.

بندری گفت: باتوجه به اینکه آب شهرستان از رودخانه کارون تأمین میشود، میطلبد مسئولان اداره کل آبفا در استان و کشور نسبت به تأمین آب با کیفیت شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته و در ایجاد تصفیه خانه مجهز و مدرن برای بندرماهشهر گام‌های مؤثری بردارند.


رئیس شورای آب شهرستان بندرماهشهر در خصوص وضعیت آب و فاضلاب مسکن مهر و برخی نقاط شهر بندرامام خمینی (ره) گفت: با تلاش مجموعه آبفا بندرامام خمینی (ره) مشکلات موجود در حال برطرف شدن بوده و امیدواریم مشکل دفع فاضلاب این مناطق و همچنین تأمین آب شرب با کیفیت در سریعترین زمان ممکن رفع شود.

این مقام مسئول گفت: در خصوص مشکلات کیفیت آب و ارتقاء آن در فرودگاه، زندان و پدافند هوایی بندرماهشهر ماهشهر نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش کیفیت آب در این مناطق نیز باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.