سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرمسار میزبان مسابقات هندبال بزرگسالان دسته یک است

مرحله اول رقابت‌های هندبال دسته یک بزرگسالان کشور در گروه چهارم با حضور و میزبانی تیم درخشان کویر گرمسار برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اشکان اشتری سرمربی باشگاه درخشان کویر گرمسار  بیان کرد: مسابقات لیگ دسته یک هندبال بزرگسالان کشور در بخش آقایان با حضور ۲۰ تیم در پنج گروه آغاز شد و و باشگاه درخشان کویر گرمسار به عنوان نماینده استان سمنان در این رقابت حضور دارد.

اشکان اشتری افزود: تیم‌های بهنام زاهدان و کاشان، شهید چمران فارس، پیشگامان سولدوز نقده در گروه چهارم با تیم باشگاه درخشان کویر گرمسار هم گروه هستند و مرحله اول مسابقات نیز به میزبانی گرمسار برگزار می‌شود.

اشتری ادامه داد: ساعت ۲۱ روز یکشنبه آیین قرعه کشی بازی‌ها با حضور مسئولان ورزشی استان سمنان در گرمسار برگزار می‌شود و تیم‌ها از ۲۲ لغایت ۲۶ آذرماه در ورزشگاه شهید باهنر گرمسار به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: سطح مسابقات به دلیل شرکت تیم‌های رده بالای هندبال کشور مطلوب است و در پایان رقابت‌های گروهی، تیم اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند.

سرمربی باشگاه درخشان کویر گرمسار یادآورشد: استان سمنان در رقابت لیگ دسته یک بزرگسالان کشور با یک تیم و ۲ داور حضور دارد که حضور ۸۰ درصدی بازیکنان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید نشان از توانمندی تیم درخشان کویر گرمسار دارد.

استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.