سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترمیم خط ۶۰۰ m.m انتقال فاضلاب در بلوار پیام آوران دزفول

عملیات سخت ترمیم و رفع شکستگی خط ۶۰۰ m.m انتقال فاضلاب واقع در بلوار معلم با تلاش چند روزه پرسنل پرتلاش ابفا منطقه دزفول به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل‌سالم مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: با توجه به شکستگی خط ۶۰۰m.m آزبستی فاضلاب واقع در بلوار پیام‌آوران که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود بلافاصله رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: برای ترمیم خطوط فاضلاب ابتدا ضروریست نسبت به آب‌بند کردن و خشک شدن مسیر اقدام شود که در این زمینه ضمن استفاده ۲ دستگاه الکتروپمپ فشار قوی با مساعدت مدیرعامل آبفا خوزستان جهت تسریع در این خصوص یک عدد توپی انسداد فاضلابس ۸۰۰ میلیمتر به منطقه ارسال گردید.

 اسماعیل‌سالم تصریح کرد: پس از اب بند کردن مسیر و حفاری به عمق ۱۰ متر ۳۰ متر لوله پلی اتیلن ۶۰۰ میلیمتر جایگزین بخش تخریب شده گردید کما اینکه اتصال لوله پلی‌اتیلن به مهارت خاصی نیاز داشته که به خوبی و با موفقیت از سوی پرسنل پر تلاش واحد فاضلاب انجام گردید.

مدیر آبفای منطقه دزفول ادامه داد: هزینه انجام شده در این خصوص ۴۰۰ میلیون تومان بود که جهت سهولت دسترسی به این خطوط فاضلاب، ۳ دستگاه منهول آدم‌رو به عمق ۸ متر نیز احداث شد تا در مواقع ضروری جهت لایروبی و یا انجام اقدامات لازم، به این خطوط دسترسی لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.