سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جولان آلاینده‌ها در آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در نواحی صنعتی و مرکزی استان از فردا تا چهارشنبه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: شاخص آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی و مرکزی از جمله شهر‌های مبارکه، شاهین شهر، سجزی، فلاورجان، خمینی شهر و نجف آباد به علت سکون جوی و انباشت آلاینده‌ها از فردا  تا چهارشنبه این هفته  افزایش می‌یابد.

او گفت: آسمان مناطق غرب، شمال و جنوب استان به سبب استقرار جوی به نسبت پایدار تا پایان هفته، صاف تا قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد در این نواحی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

آقایی گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.