سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی با حضور دانش بنیان‌ها

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور شرکت‌های دانش بنیان داخلی و فناوران بین المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در دو سال گذشته اکثر نمایشگاه ها در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشده اند اما حالا با انجام واکسیناسیون گسترده در کشور و اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مسئول و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران، همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از ۲۷ تا ۳۰ دی برگزار می شود.

در این نمایشگاه شرکت های داخلی و بین‌المللی دانش بنیان با حمایت صندوق های کارآفرینی و شکوفایی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنایع دریایی و دریانوردی و گردشگری دریایی، ارائه جدیدترین دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان در این بخش شناسایی و معرفی موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی ذی‌ربط از دست اندرکاران این صنایع، ایجاد بستر‌های مناسب به منظور جذب سرمایه گذار وبهره گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود و آشنایی با محصولات، نوآوری‌ها وظرفیت‌های موجود در سایر کشور‌ها و تلاش برای رسیدن به استاندارد‌های جهانی از اهداف اصلی این نمایشگاه اعلام شده است.

ایجاد ارتباط بین دانشگاه‌های دریایی و دریانوردی و صنایع و شرکت‌های دریایی، ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصول به سایر کشور‌ها و ایجاد ارتباط تجاری با شرکای خارجی و همچنین جلب توجه مسئولان به لزوم توسعه دریامحور به عنوان یک ضرورت ملی و ایجاد ارتباط بین کانون‌های تولید فناوری و شرکت‌های دانش بنیان با صنایع دریایی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.