سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موجودی انبار‌های اموال تملیکی آذربایجان‌شرقی ۳۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل اموال تملیکی آذربایجان‌شرقی گفت: طی امسال با اقدامات انجام شده برای تعیین تکلیف اموال تملیکی موجودی انبار‌های استان ۳۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نظری مدیرکل اموال تملیکی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کار تعیین تکلیف اموال تملیکی در راستای تاکیدات رئیس جمهوری از مهر ماه امسال آغاز شده است، گفت: کالا‌های اموال تملیکی آذربایجان شرقی در ردیف‌های صنعتی، کشاورزی، لوازم خانگی، پوشاک و البسه، مواد غذایی و بهداشتی در چهار انبار است.

وی اظهار داشت: در این راستا و از اول مهر تا ۱۵ آذر ماه امسال کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین تکلیف شد.

مدیرکل اموال تملیکی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قدمت برخی از کالا‌های بلاتکلیف در این انبار‌ها به سال ۱۳۹۳ برمی گردد، گفت: در مراحل تعیین تکلیف این اموال کالا‌هایی مانند لوازم خانگی و ادوات کشاورزی که مجوز‌های لازم را برای استفاده کسب کنند، می‌توانند به چرخه اقتصاد بازگردند.

نظری ادامه داد: در این روند برخی کالا‌های مستعمل، فاسد، تاریخ گذشته، دارای ذات انهدامی، غیربهداشتی، غیراستاندارد و مضر به سلامت عمومی جامعه مانند مواد غذایی، دارو‌های غیرمجاز و لوازم آرایشی و بهداشتی در پروسه انهدام قرار می‌گیرند.

وی یادآوری کرد: برخی کالا‌ها نیز مانند پوشاک، کفش و نوشت افزار نیز که قابلیت استفاده دارند پس از صدور مجوز‌های لازم در اختیار نهاد‌های حمایتی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.