سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ کیلومتر از رودخانه مهاباد لایروبی می‌شود

مسئول معاونت عمران شهرداری مهاباد گفت: عملیات لایروبی و تخلیه مسیر رودخانه یرغو به طول ۳ کیلومتر در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جمال یوسفی مسئول معاونت عمران شهرداری مهاباد گفت: لایروبی و تخلیه مسیر رودخانه یرغو مهاباد حد فاصله منطقه سیدآباد تا انتهای خیابان پلیس به طول ۳ کیلومتر توسط نیرو‌های خدمات شهری با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش و جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی انجام می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه این عملیات در داخل محدوده این شهر با استفاده از ۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین صورت می‌گیرد، افزود: لایروبی رودخانه‌ها یکی از مهمترین مسائلی است که به هنگام بارش باران می‌تواند خطر جاری شدن سیلاب را کاهش داده و از ورود آب به سطح خیابان، مغازه و پیاده‌رو‌ها جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: در این عملیات که حدود یک ماه طول می‌کشد ۴ دستگاه کمپرسی چرخشی، ۲ بیل مکانیک زنجیری و ۴ کمپرسی دیگر با هدف افزایش ظرفیت این رودخانه در هنگام طغیان آن و کنترل جریان آب عملیات لایروبی را انجام خواهند داد.

یوسفی با اشاره به شناسایی نقاط بحرانی مسیر رودخانه‌های این شهرستان، بیان کرد: لایروبی و ساماندهی مسیر نقاط بحرانی و حادثه‌ساز در اولویت کاری شهرداری قرار دارد و این روند تا قبل از تمام شدن فصل عمرانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /  س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.