سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترین عکس‌های مسابقه عکاسی از قایق رانی ۲۰۲۱

مسابقه عکاسی قایق رانی ۲۰۲۱ توسط ۱۲۶ عکاس برگزار شد که در نهایت یک عکاس فرانسوی جایزه اصلی را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از livesaildie، از برندگان مسابقه عکاسی قایقرانی که عکاس AFP از فرانسه و پاتریک کندی از انگلیس بودند، در پاریس و با حضور ستاره‌های قایقرانی تجلیل شد. برخی از بزرگترین عکاسان مسابقه قایقرانی جهان برای اهدای جایزه در پاریس گرد هم آمدند. در میان آنها، عکاس فرانسوی Loïc Venance، برنده جایزه اصلی شد و پاتریک کاندی نیز موفق به بردن جایزه عمومی این مسابقه شد.

کمتر از ۱۲۶ عکاس از ۲۴ ملیت در سیزدهمین دوره جایزه تصویر مسابقه قایق بادبانی Mirabaud شرکت کردند. لویک وننس در سال ۱۹۷۵ در پاریس به دنیا آمد و در مدرسه عکاسی (گوبلین) در رشته عکاسی تحصیل کرد. او در سال ۲۰۰۱ به خبرگزاری فرانسه (AFP) پیوست و موضوعات متعددی را در فرانسه و خارج از این کشور از جمله لیبی، بولیوی یا تایلند پوشش داد. وننس در سال ۲۰۱۶ شروع به عکاسی در حوزه قایقرانی کرد و مسابقات دریایی مانند Vendée Globe، Route du Rhum یا Transat Jacques Vabre را پوشش داد.

وننس گفت: "من بسیار خوشحالم که برنده این جایزه شدم، زیرا این مسابقه اعتبار زیادی دارد، همچنین از این خوشحالم که عکس من در میان بسیاری از تصاویر با کیفیت انتخاب شد." جایزه عمومی، براساس تعداد آرای عمومی داده شده در اینترنت انتخاب می‌شود. در این بخش عکس پاتریک کاندی از انگلیس برنده مسابقه شد. پاتریک کاندی گفت: "برنده شدن جایزه عمومی در چنین رقابت معتبری افتخار شگفت انگیزی است. این جایزه چیزی است که همه عکاسان دریایی آرزوی بردن آن را دارند. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.