سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شربیانی در تذکر پیش از دستور مطرح کرد؛

تسهیل در روند نوسازی و بازآفرینی بافت منطقه ۱۳

عضو شورای شهر تهران درباره مشکلات منطقه ۱۳ تهران توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران در سی‌امین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: باید روند نوسازی و بازآفرینی بافت مناطقه ۱۳ را تسهیل کنیم، علاوه بر چالش‌های بودجود آمده برای ساکنین و عدم تعیین تکلیف وضعیت پادگان نیروی هوایی و صنایع جنگ افزارسازی ساصد، کمبود سرانه‌های خدماتی و رفاهی مطلوب در این منطقه محسوس است.

وی ادامه داد: انتظار داریم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور پررنگ‌تر در مناطق و نواحی شهر تهران نسبت به تصمیم سازی و تصمیم گیری با مشارکت مردمی به رفع چالش‌های اجرایی با هدف ارائه خدمت مناسبتر به شهروندان اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: تدقیق محدوده حریم امنیتی پادگان نیروی هوایی با هدف رفع محدودیت برای ۲۰۰ ملک بجا مانده در شمال شرقی طرح مذکور و پیگیری تفاهم نامه پیرامون ساماندهی بافت بلافصل صنایع جنگ افزارسازی ساصد ضروری است.

شربیانی افزود: ساماندهی محیطی پادگان نیروی هوایی و صنایع جنگ افزارسازی ساصد با رویکرد حفاظت در جهت تامین سرانه خدمات هفتگانه بصورت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای و در نهایت جلوگیری از ابلاغ بخشنامه‌های متعدد و متنوع در زمینه ضوابط و مقررارت شهرسازی و عوارض ساختمانی از دیگر اقدامات مورد نیاز برای کاهش مشکلات شهرسازی در منطقه ۱۳ است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.