سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عشقی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

استقبال سازمان بورس از طرح تحقیق و تفحص مجلس

رئیس سازمان بورس از استقبال سازمان بورس از طرح تحقیق و تفحص مجلس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید عشقی رئیس سازمان بورس، در خصوص تحقیق و تفحص گفت: سوالاتی در ذهن سیاست گذاران و تصمیم گیران وجود دارد که باید ببینیم چه مشکلاتی تاکنون در این زمینه وجود داشته و باید اشکالاتی که در این حوزه وجود داشته، اصلاح شود. در حال حاضر در حال تشکیل بدنه کارشناسی هستیم تا به تحقیق و تفحص کمک کنیم، اما فکر نمی‌کنم روی نهاد‌های مالی تحقیق و تفحص اثر خاصی داشته باشد.

او ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که در مجلس بوده، ما از تحقیق و تفحص از سازمان بورس استقبال کردیم. با توجه به اتفاقات سال ۹۸ و ۹۹ ابهاماتی وجود دارد و امیدواریم کاملا مشخص شود که چه مشکلاتی وجود داشته که این اتفاق افتاده است. دوستان مجلس قصدشان کمک به اصلاحات است و در حال تشکیل فرایند کارشناسی مربوطه هستیم.

 رئیس سازمان بورس تصریح کرد: مسائل ساختار بازار سرمایه و مسائل بیرونی است، ما فکر نمی‌کنیم روی نهاد‌های مالی اثر خاصی داشته باشد، ولی به هر حال اصلاحات باید انجام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۲:۱۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
جوری حرف میزنه که انگار بورس هیچ مشکلی نداره وهرچه بوده ازگذشته است اقاجان نقش تودراینمدت بغیر ازریزش بیشتر وتوجیه وضع حال است چی بوده غیرازشعار وتاییدیه ریزش چه سیگنال مثبتی دربورس ارایه دادی !!