سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در آذربایجان غربی

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از امروز یکشنبه ۲۱ آذر در آذربایجان غربی آغاز شد.

علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،  با اشاره به اینکه طرح مدیریت هوشمند کرونا به صورت مرحله به مرحله از روز یکشنبه، ۲۱ آذر در استان آغاز می‌شود افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح کارکنان تمام ادارات دولتی و غیردولتی و سازمان‌ها باید کارت واکسن و یا گواهی پزشکی داشته باشند و تست پی. سی. آر آن‌ها منفی باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص اگر خطایی گزارش شود، مدیر مجموعه باید پاسخگو باشد و در غیر موارد مذکور، کارکنان مجموعه حق ورود به سازمان را نداشته و غایب تلقی می‌شوند.

مصطفوی اظهار کرد: در مرحله بعدی که یک هفته بعد آغاز می‌شود، همه افرادی که برای گرفتن خدمت به ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی مراجعه می‌کنند، باید کارت تزریق ۲دُز واکسن را همراه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: سامانه وزارت بهداشت با آزمایشگاه‌هایی که تست پی. سی. آر انجام می‌دهند، ارتباط داشته و افرادی که تست آن‌ها مثبت شده، نمی‌توانند مسافرت کنند و از دریافت خدمات در ادارات نیز محروم خواهند شد.

مصطفوی اضافه کرد: طرح مدیریت هوشمند به تدریج برای همه بخش‌های فرهنگی مانند سینماها، اماکن تفریحی و واحد‌های صنفی نیز به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.