سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های با اشتغال‌زایی بالا در اولویت اعتبارات تبصره ۱۸ قرار می‌گیرند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت:طرح‌های دارای اشتغال‌زایی بیشتر در اولویت تسهیلات و اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قرار می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در پنجمین جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال۱۴۰۰ گفت: دستگاه‌های اجرایی طرح‌های آماده خود را تا پایان آذرماه با رعایت تمام جوانب به بانک‌های عامل معرفی و رونوشت را به دبیرخانه ارسال کنند.

او با بیان اینکه ۸۵۵میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها بند الف تبصره ۱۸ اعتبار برای سال۱۴۰۰ تخصیص می یابد افزود: بانک‌های عامل نیز بین دو تا ۵ برابر این مبلغ اعلام شده در تکمیل و افتتاح طرح‌ها مشارکت می کنند.

عبداللهی تصریح کرد: فرایند هفتگانه مراحل اعطای تسهیلات از محل فنی، اعتباری و همچنین تعداد بانک‌های عامل واعضای کمیته استانی مشخص شده است در شورای برنامه ریزی فرایند بررسی طرح ها به کمیته استانی تفویض می شود.

او با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید طرح‌های شاخص با اشتغال زایی بالا را در اولویت قرار دهند گفت: طرح‌هایی که حداقل تا خرداد سال۱۴۰۱ تکمیل و افتتاح می‌شوند شامل اعتبارات این تبصره خواهند شد و دستگاه‌های اجرایی باید از مرکز پیگیری کنند.

معاون هماهنگی انور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: سهم استانی با شاخص‌های عمومی و شاخص‌های اختصاصی تفکیک شده و سهم سازمان جهاد کشاورزی با۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های شاخص و پایش شده بیش از سایر دستگاه‌ها است که با مشارکت بانک‌های عامل واحدهای صنایع تبدیلی و طرح های دامی تا خرداد ماه به بهره‌برداری می رسند.

در این جلسه نمایندگان ۲۱ دستگاه اجرایی و بانک‌های عامل و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی طرح ها،عملکرد و پیشنهادهای خود را تشریح کردند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.