سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوچرخه سوار مهابادی در مسابقات قهرمانی آذربایجان غربی اول شد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ورزشکار این شهرستان، مدال طلای المپیاد استعداد های برتر آذربایجان غربی در رشته دوچرخه‌سواری را از آن خود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: رقابت های دوچرخه‌سواری قهرمانی المپیاد استعداد های برتر آذربایجان‌غربی ۱۹ آذرماه در دو گروه پسران و دختران، به میزبانی شهرستان ارومیه در ورزشگاه غدیر برگزار شد.

مصطفی پور افزود: در این رقابت ها ورزشکارانی از شهرستان های سلماس، بوکان، مهاباد، اشنویه، ارومیه در سه مرحله تعادل و سرعت و استقامت شرکت کردند.

وی اضافه کرد: «سینا کریم زاده»، نوجوان مهابادی، موفق به کسب مقام اول و دریافت مدال طلا در گروه سنی (د) قهرمانی المپیاد استعداد های برتر آذربایجان غربی شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در گروه سنی نوجوانان، سینا کریم زاده شهرستان مهاباد، امیر حسین کشاورز شهرستان سلماس و مشترکاً محمدرضا محرمی شهرستان ماکو – محسن منوچهر تبت شهرستان اشنویه رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

استان آذربایجان غربی پیشتر شاهد برگزاری تورهای بین المللی دوچرخه سواری و مسابقات معتبری بود اما در ٢ سال اخیر به خاطر شیوع ویروس کرونا اغلب این تورها لغو شدند.

این استان با توجه به هم مرز بودن با چهارکشور و پتانسیل های طیبعی علی الخصوص کوهستانی بودن منطقه تقویت زیر ساخت های مناسب را می طلبد و می تواند با برگزاری تورهای متعدد میزبان بسیاری از مسابقات دوچرخه سواری کشور باشد.

انتهای پیام / س خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.