سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان در یکی از مناطق شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای اجرای احکام قضائی مبنی رفع تصرف اراضی ملی، در یکی از مناطق شهرستان زاهدان، ماموران انتظامی آن شهرستان با همکاری و همراهی مأموران اداره منابع طبیعی استان به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از زمین خواری، تعرض و تصرف و یا هر گونه چشمداشت نابجا به اموال ملی از اولویت‌های پلیس است گفت: در این عملیات ۳۰۰ هکتار از اراضی مربوط به منابع طبیعی شهرستان زاهدان به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان که در تصرف عده‌ای از افراد سود جو قرار گرفته و افراد مذکور در آنجا اقدام به حصاربندی‌های غیرمجاز کرده بودند، بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه پلیس در راستای احقاق حقوق ملی و جلوگیری از زمین خواری، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.