سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد؛

ارزیابی شاخص های پدافند غیرعامل بنادر در بندر خرمشهر کلید خورد

اسعدی از برگزاری اولین مرحله از پیاده سازی پروژه ارزیابی شاخص های پدافند غیرعامل بنادر در بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نوراله اسعدی، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در جلسه ارزیابی اولیه شاخص های پدافند غیرعامل بنادر گفت: این پروژه با هدف سنجش میزان موفقیت در تحقق طرح ها و اهداف پدافند غیرعامل اجرا شده در بنادر ارزیابی به مدت دو روز در بندر خرمشهر انجام می شود.

او افزود: سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به اهمیت طرح ارزیابی شاخص های پدافند غیرعامل بنادر را در حوزه عملکردی بنادر و حمل و نقل دریایی و اقتصاد دریا محور و زیر ساخ های آن ها، با جدیت به دنبال اجرای الزامات پدافند غیرعامل و حفظ پایداری و کاهش پیامدها و مخاطرات است.

اسعدی هدف از ارزیابی  این شاخص ها را سبب ارتقا ایمنی،امنیت و تاب آوری بنادرعنوان کرد و بیان کرد: مدیریت پدافند غیرعامل به هنگام بروز حملات طبیعی و غیر طبیعی در نقش تعیین کننده است و با ارزیابی این شاخص ها میتوانیم پایداری تداوم سیستم را در حوادث طبیعی و غیرطبیعی بسنجیم.

در ادامه جواد طالبی متین  رییس اداره پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بنادرو دریانوردی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل و مراحل اجرای پروژه ارزیابی تصریح کرد:  پدافند غیر عامل به عنوان یکی از مؤثرترین و پایدارترین روشهای دفاع در مقابل تهدیدات است و به همین خاطر مراحل پیاده سازی و ارزیابی شاخص ها در 12حوزه مختلف زیر ساختی،دریایی و  بندری انجام خواهد شد.

طرح ارزیابی شاخص های پدافند غیرعامل بنادر با همکاری دانشگاه  صنعتی مالک اشتر و ارزیابان آموزش دیده بنادر جنوبی انجام می شود.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.