سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلینیک‌های حقوقی برای حمایت از واحد‌های تولیدی پیشنهاد شده است

مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: برای کمک و حمایت از واحد‌های تولیدی کلینیک‌های حقوقی پیشنهاد شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، فرهاد اصل ایرانی فام مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با توجه به قرار داشتن در سالی که به تدبیر مقام عظمای ولایت سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها "نام گرفته است و همچنین به سبب اینکه مبنای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر حمایت از واحد‌های تولیدی بنا شده است، طرح ایجاد کلینیک‌های حقوقی برای مشاوره‌های تخصصی حقوقی به واحد‌های تولیدی ارایه شده است.

وی گفت: در کنار این گونه حمایت‌ها به شدت با سفته بازان و دلالان برخورد قانونی نیز می‌شود، که البته پیش از این دستورالعمل‌ها به روش‌های متعددی همچون نصب در تابلو اعلانات، سامانه پیامکی و همچنین سایت سازمان اطلاع رسانی شده است.

مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یاد آور شد: علاوه بر این همواره از نقل و انتقال‌های غیر قانونی ممانعت به عمل آمده است و در این راستا به صورت مستمر، قرارداد‌های راکد مورد پایش قرار گرفته و قرار داد‌های فاقد پیشرفت فیزیکی در هیات‌های حل اختلاف مطرح و رای فسخ قرار داد اعلام شده است.

اصل ایرانی فام گفت: قرار است برای واحد‌هایی که انبار شده اند و یا راکد هستند و صاحبان آن قصد انجام کار تولیدی را ندارند، هیاتی تشکیل و به اصلاح قوانین بپردازد و حتی تغییر کاربری‌ها نیز بررسی شود.

وی گفت: اصل و مبنای ما حمایت از واحد‌های تولیدی و رفع مشکل آن‌ها است، اما چنانچه تخلف و سواستفاده‌ای صورت پذیرد بدون انعطاف برخورد می‌کنیم.

مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بازدید از واحد‌های تولیدی گفت: عمده مشکل واحد‌های تولیدی عدم تمکین نظام بانکی از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، نحوه اخذ تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت، عدم پذیرش وثایق توسط بانک‌ها و در کل فرآیند‌های پیچیده‌ی اخذ تسهیلات بانکی اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از سال ۹۸ تا کنون ۱۹جلسه هیات حل اختلاف برگزار شده است که در این جلسات ۶۳۲ پرونده بررسی قرار گرفته اند.

"علیرضا راشکی " گفت: ماحصل برگزاری این جلسات فسخ قطعی ۲۱۸ فقره قرارداد بوده که ۶۴ هکتار از اراضی صنعتی آماده آزاد سازی است.
وی یاد آور شد: به ۲۴۲ قرار داد نیز اعطای مهلت شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت، مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای آشنایی با مشکلات واحد‌های تولیدی از دو واحد تولیدی "سان لی سیما تجارت" تولید کننده انواع چیپس میوه و "سی بل " تولید کننده انواع پروفیل آلومینیوم واقع در شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی بازدید کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.