سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود میزبان مسابقات والیبال نوجوانان دختر دسته یک

رییس هیات والیبال شاهرود گفت: مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سعید طبسی رییس هیات والیبال شاهرود  با بیان اینکه رقابت‌ها از ۲۱ تا ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود،گفت: این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از استان‌های سمنان (شاهرود)، تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، کرمان، گیلان و مرکزی برگزار می‌شود.

او از حضور تیم‌ها تا عصر امروز در شاهرود خبر داد و ابراز داشت: پس از ورود تیم ها، امشب آیین قرعه کشی با حضور نماینده تیم‌ها و مسوولان برگزاری انجام می‌شود.

طبسی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم و در ۲ گروه پنج تیمی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، اظهار داشت: پس از انجام بازی‌های دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله پایانی راه می‌یابند و تیم‌های پنجم گروه‌ها نیز به دسته دوم سقوط می‌کنند.

رییس هیات والیبال شاهرود به برگزاری رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و موازین پیشگیری از کرونا اشاره کرد و افزود: تمامی دیدار‌ها با حضور میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برگزار می‌شود.

در شهرستان شاهرود ۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور در سطح ملی فعالیت دارند.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردو‌های آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.