سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پوستر جشنواره ملی زیلوی برتر

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از رونمایی پوستر دومین جشنواره ملی زیلوی برتردر استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا دهقان مهرجردی معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: استاندار یزد از پوستر دومین جشنواره ملی زیلوی برتر رونمایی و آغاز فرآیند جشنواره دوم را اعلام کرد.

او افزود: این جشنواره که باهدف معرفی هنر صنعت زیلوبافی و شناساندن زیلوی فاخر و باکیفیت به دل‌بستگان این هنر اصیل و نفیس برگزار می‌شود، برای دومین سال متوالی و در قالب برنامه‌های توسعه خوشه زیلو به اجرا در می‌آید.

او با اشاره به اینکه جشنواره دوم در دو قسمت رقابتی و غیررقابتی طراحی‌شده و هر قسمت از این جشنواره شامل سه بخش است، ادامه داد: در قسمت رقابتی علاقه‌مندان در بخش‌های زیلوی برتر، طرح و نقش برتر و عکس برتر آثار خود را ارائه می‌کنند و در بخش غیررقابتی نیز جشنواره پذیرای آثار نوآوران، پیشکسوتان و ماندگاران است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره زیلوی برتر تا ۳۰ دی‌ماه آثار علاقه‌مندان را دریافت و پس از انجام فرآیند‌های داوری در اوایل اسفندماه سال جاری، شهر جهانی زیلو میزبان نمایشگاه و اختتامیه دومین جشنواره ملی زیلوی برتر خواهد بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.