سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز

صبح امروز فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش به مناسبت گرامیداشت روز پرستار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ،امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دکتر بهمن نقی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: سلامتی بزرگترین هدیه و نعمت الهی است و کسانی که در راستای تحقق این عطیه الهی تلاش می‌کنند یکی از با ارزش‌ترین اعمال را انجام می‌دهند و شایسته است از جان برکفانی که در این عرصه تلاش می‌کنند به بهترین نحو ممکن قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مدافعان سلامت با روحیه جهادی و بسیجی خود در دوران همه‌گیری ویروس کرونا حماسه‌ای ماندگار و همیشگی در تاریخ این مرزوبوم ثبت کردند، اظهار داشت: مجموعه کادر درمان با خلق صحنه‌های زیبایی از ایثار، فداکاری و دلسوزی همانند جهادگران دوران دفاع مقدس، فرهنگ ناب ایثار و شهادت را در سطح جامعه ساری و جاری کردند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تامین امنیت که وظیفه ذاتی خود است در کلیه بحران‌ها همیشه همراه و دوشادوش مردم خواهد بود و شعار ارتش فدای ملت به عینه محقق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این دیدار با بیان اینکه همه ما باید قدردان تلاش‌های جهادگونه مدافعان سلامت باشیم، خاطرنشان کرد: یکی از وظایفی که مردم در مقابل این قدردانی دارند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای کمک به کاهش بیماری و برداشتن باری از دوش کادر درمان است.

دکتر نقی‌پور تاکید کرد: نیرو‌های مسلح از همان ابتدای همه گیری ویروس منحوس کرونا هم‌پای کادر درمان در صف اول مقابله با کووید ۱۹ بودند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.