سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان خودرو در همدان متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی استان، از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در همدان و کشف ۱۳ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سرهنگ علی اسد بیگی, رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های نیمه سنگین پیکان وانت در سطح شهر همدان با این شیوه و شگرد که سارقان پس از سرقت لوازم و قطعات خودرو‌ها از قبیل باطری ضبط و باند، کپسول‌های گاز، آچار آلات و غیره، خودرو‌های مسروقه را به صورت بلاصاحب رها می‌کردند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: به این منظوربا انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی یک متهم سابقه دار در این خصوص شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه به همراه ۲نفر دیگر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، یک دستگاه خودرو پیکان وانت سرقتی مقادیر قابل توجهی اموال شامل: آهن آلات، ۴ عدد دستگاه جوش برقی، سنگ فرز، دستگاه دی وی آر، کپسول‌های هوا برش، کپسول‌های گاز ۱۱کیلویی و  پیک نیک کشف شد.

سرهنگ اسدبیگی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات صورت گرفته، به سرقت ۸ دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت و ۴ فقره سرقت از کارگاه، ضایعاتی و باغ ها اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ۱۰ خریدار اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر و از آنان، یک دستگاه خودرو سند نمره نیز کشف و کلیه محل‌های سرقت مورد تایید و اموال مسروقه به مالباختگان تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه متهمان پرونده با قرار مناسب روانه زندان شدند، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.