سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت‌وساز غیرمجاز در ۵۱ هکتار از اراضی ملی حومه برازجان تخریب شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز و رفع تصرف ۵۱ هکتار اراضی دولتی در حومه برازجان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با حضور گروه‌های انتظامی و نماینده دادستان و اداره راه وشهرسازی، بنا‌های غیر مجازی که در حدود ۵۱ هکتار از اراضی ملی در حومه شهر برازجان ساخته شده بود، تخریب شدند.

او با اشاره به اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده  افزون بر ۵۱۰ میلیارد تومان است، به مردم توصیه کرد: از خرید زمین و ساخت بنا در زمین‌هایی که مشکلات قانونی دارند خودداری و قبل از هر گونه اقدامی مجوز‌های قانونی را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: به منظور صیانت از اراضی ملی و مقابله با حاشیه‌نشینی و معضلات مربوط به آن، برخورد قانونی با سودجویان که بدون مجوز قانونی دست به تصرف، قطعه بندی و ساخت و ساز در اراضی دولتی زده‌اند با هماهنگی دستگاه قضائی و اداره راه و شهرسازی در دستور کار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
با سلام دشتستان پشت کارخانه آرد طرف اداره آب رسانی دو زمین‌های اراضی ملی سودجویان دارن خرید و فروش املاک امیری ساعت 5 بعد از ظهر برید نگاه کنید خودتون ببینید خرید و فروش اراضی ملی می‌کنند چرا اداره راه شهرسازی نمی رود جلو زمین خواران دشتستان را بگیره با تشکر