سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیشه های خیارشور با علامت استاندارد جعلی کشف شدند

معاون دادستان عمومی و انقلاب دادسرای یاسوج گفت: ۴۰ هزار شیشه خیار شور با علامت استاندارد جعلی در واحد تولیدی در شهرک صنعتی یاسوج کشف و ضبط شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حامد رهبر معاون دادستان عمومی و انقلاب دادسرای یاسوج از پلمب واحد تولیدی ترشیجات و خیار شور در شهر یاسوج خبر داد.
 
او افزود: پس از وصول گزارش مردمی، به منظور اقدامات پیشگیرانه از تخلفات تولیدی، گروهی متشکل از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان و نماینده اداره استاندارد، از این واحد تولیدی مواد غذایی در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج بازرسی کردند.

رهبر ادامه داد: این واحد تولیدی که با نام تجاری "شوکوبال" فعالیت می‌کرد حدود ۴۰ هزار شیشه خیارشور که بدون علامت استاندارد ایران و از علامت استاندار مجعول استفاده کرده بود، کشف شد.

رهبر با بیان اینکه دستور پلمب این واحد متخلف صادر شده است، گفت: در خصوص مقدار مواد فرآورده شده، دستورات قضایی لازم برای تحقیقات در آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز صادر شد.

او اضافه کرد: ۳ تن  از عوامل کارخانه شوکوبال بازداشت و رسیدگی قضایی به این پرونده ادامه دارد.
 
شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند از طریق خط ارتباطی سامد کهگیلویه و بویراحمد با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳ گزارشات و مطالب خود را برای بررسی از طریق پیام رسان‌های مطرح، به صورت محرمانه ارسال کنند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.