سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست مدیریت گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

گردشگران سلامت بدون محدودیت به مشهد سفر کنند

سرپرست مدیریت گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط غیر اوج گیری ویروس کرونا محدودیتی برای حضور گردشگران و زائران سلامت در مشهد وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد خوش شکن سرپرست مدیریت گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیشتر گردشگران سلامت را بیماران کشور‌های عراقی و افغانستان تشکیل می‌دهندو از ابتدای آبان ماه هم با برداشته شدن ویزای هوایی کشور عراق امکان مراجعه بیشتر بیماران خارجی فراهم شده است؛ بیمارستان‌های طالقانی، اکبر، قائم (عج) و امام رضا (ع) از جمله بیمارستان‌های دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که مجوز پذیرش بیماران خارجی را دارند.

وی گفت: در شرایط غیر اوجگیری ویروسی محدودیتی برای پذیرش بیماران خارجی وجود ندارد، اما در دوران اوجگیری، منفی بودن تست پی. سی. آر بیمار و همراه قبل از ورود به کشور الزامی است و مراقبت از بیمار برای جلوگیری از گسترش بیماری به دست همراهان خارجی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


سرپرست مدیریت گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خدمات درمانی که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بیماران گردشگر سلامت داده می‌شود جزء تخصصی‌ترین و به روز‌ترین خدمات درمانی است علاوه براین تعرفه پرداختی خدمات نیز نسبت به برخی کشور‌های همرده، تعرفه ارزان قیمتی است.

خوش شکن گفت: بخشی از هزینه‌هایی که گردشگران سلامت پرداخت می‌کنند غیر واقعی است که با تدابیر جدید جلوی برخی سودجویی‌های افراد غیر دانشگاهی از این بیماران گرفته می‌شود.

او گفت: ۱۰ بیمارستان غیر دولتی نیز مجوز پذیرش گردشگر سلامت را دارند که باید طبق تعرفه‌های تعیین شده از بیماران هزینه دریافت کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.