سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار بوشهر گشایش یافت

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان بوشهر امروز به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر حسن حبیبی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان بوشهر به صورت مجازی از ۲۰ تا ۲۵ آذر به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه نمایشگاه به نشانی FANBAZARBU.IR از آخرین دستاورد‌های پژوهشی و فناوری بازدید کنند.

او ادامه داد: در این نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و واحد‌های فناور و دانش بنیان سراسر استان بوشهر در قالب عکس، فیلم، کاتالوگ و... آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس افزود: این نمایشگاه پس از هفته پژوهش نیز به صورت مجازی دایر خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند برای ارتباط با فناوران و واحد‌های دانش بنیان از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در غرفه‌ها اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


حبیبی عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای معرفی دستاور‌های فناورانه و دانش بنیان در سطح ملی و بین المللی انجام گرفته است و در مرحله بعدی، زبان‌های دیگر به این نمایشگاه اضافه خواهد شد و با همکاری سفارت‌خانه‌های جمهوری اسلامی در سایر کشورها، به سرمایه گذاران و مشتریان بین المللی معرفی خواهد شد.

او، برگزاری نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه در مراکز رشد استان بوشهر، نشست‌های B۲B، تولید مستند و معرفی شرکت‌های فناور و دانش بنیان را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش در پارک علم و فناوری خلیج فارس اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.