سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای تامین منابع مالی خط ۲ متروی اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:لازم است دردوره جدید مدیریت شهری برای تأمین منابع مالی اجرای خط دو متروی اصفهان تلاش‌های بیشتری انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عملیات اجرایی خط دو مترو از سنوات قبل آغاز شده و در حال حاضر از ۱۶ ایستگاه این خط ۱۳ ایستگاه عملیاتی شده و سه ایستگاه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های حفار از دو جبهه شمال شرقی و غربی به سمت ایستگاه چهارراه ابن‌سینا حرکت می‌کند تا حفاری تونل‌های خط دو به پایان برسد، گفت: حفاری تونل خط دو مترو از سمت ایستگاه کهندژ در حال انجام و پیشروی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به نظر می‌رسد طراحی‌های خوبی برای این پروژه عظیم انجام شده و در اجرا نیز اقدامات لازم با اهتمام قابل قبولی در حال انجام است.

نورصالحی با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز برای نوسازی و خرید اتوبوس‌های جدید تلاش می‌کند همچنین سایر مد‌های حمل‌ونقلی مورد توجه است.

وی گفت: رینگ چهارم از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری محسوب می‌شود که فاز به فاز بر اساس برنامه‌ریزی در حال اجرا است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.