سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۷ تن و ۱۴۰ کیلو گرم روغن درچابهار کشف شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: از ۴ دستگاه خودروی تریلی درچابهار مقدار ۷۷ هزار لیتر روغن مایع خوراکی از داخل گالن‌های ۲۰ لیتری و ۵لیتری کشف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: مامورین مستقر در ایست بازرسی شهید یداللهی شهرستان چابهار در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز در حین کنترل تردد‌ها در بازه زمانی ۱۰ روزه در بازرسی‌های بعمل آمده از ۴ دستگاه خودروی تریلی جمعا مقدار ۷۷ هزار لیتر روغن مایع خوراکی از داخل گالن‌های ۲۰ لیتری و ۵لیتری کشف کردند.

وی گفت: در همین راستا خودرو‌ها توقیف و رانندگان متخلف جهت تحقیقات به همراه پرونده متشکله به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شدند.

میرزایی گفت: پس از ارجاع پرونده‌ها و معرفی رانندگان متخلف به شعبه رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار در بررسی و تحقیقات به عمل آمده از رانندگان و استعلامات صورت گرفته مشخص گردید مالک هر چهار محموله کشف شده یک شخص میباشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: از همین حیث مالک روغن‌های کشف جهت تحقیقات بیشتر طی برگه احضاریه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار دعوت شد.

حیدر میرزایی گفت:رئیس شعبه صالح به پرونده با عنایت به اقرار مالک کالا‌های کشف شده و استعلامات انجام گرفته و عدم ارائه مدارک و مجوز‌های قانونی اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متخلف را علاوه بر ضبط روغن‌های کشف شده به میزان ۱۱ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.