سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا، خبر‌های متنوعی در این باره در رسانه‌ها منتشر شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله کمتر از سه هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسند.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

بارسا به آلوارز پیشنهاد داد

بارسلونا پیشنهاد رسمی به ریورپلاته برای جذب جولیان آلوارز را ارائه کرده است.

آلوارز ماه‌ها مد نظر بارسا است، اما علاقه آن‌ها پس از مشکلات جسمی اخیر سرخیو آگوئرو به سطح جدیدی رسیده است.

با این حال، بارسا باید ابتدا تعهدات حقوقی خود را کاهش دهد و این مسئله شانس آث میلان، اینتر و بایر لورکوزن برای جذب آلوارز را بیشتر می‌کند.

پاری سن ژرمن آماده فروش ایکاردی شد

به گزارش L'Equipe، مائورو ایکاردی یکی از چندین بازیکنی است که پاری سن ژرمن به دنبال فروش آن‌ها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است.

مهاجم آرژانتینی اخیرا مورد توجه یوونتوس و نیوکاسل بوده است، بنابراین می‌تواند به زودی خود را در پیراهن سیاه و سفید ببیند.

آرسنال گزینه‌ای برای واینالدوم

اسکای اسپورت مدعی شده که آرسنال از جمله تیم‌هایی است که به دنبال جذب جورجینیو واینالدوم، ستاره سابق لیورپول هستند.

هافبک هلندی نتوانست درخشش مورد انتظار را در پاری سن ژرمن داشته باشد و ممکن است در پنجره زمستانی فرصت بازگشت به انگلیس به او پیشنهاد شود.

یوونتوس آماده خرید به کریستنسن است

Calciomercato ادعا می‌کند که اقدامی برای تمدید قرارداد آندریاس کریستنسن در چلسی انجام نشده و یوونتوس آماده جذب او است.

این مدافع دانمارکی قرار است در تابستان ۲۰۲۲ بازیکن آزاد شود و با تمدید قراردادش در استمفوردبریج موافقت نکرده است.

آرسنال آماده ارائه پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی ولاهوویچ

اسپورت مدیاست ادعا می‌کند که آرسنال مصمم است در رقابت برای جذب دوسان ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا پیروز شود و پیشنهادی ۸۰ میلیون یورویی آماده ارائه دارد.

توپچی‌ها با رقابت جدی برای جذب این مهاجم صرب رو به رو هستند که یکی از رقیبان اصلی تاتنهام است.

افزایش مبلغ پیشنهادی بارسلونا برای تورس

به گزارش اسپورت، بارسلونا پیشنهاد خود را برای فران تورس مهاجم منچسترسیتی به ۴۵ میلیون یورو به اضافه ۱۵ میلیون یورو (بابت امور جانبی) افزایش داده است.

به نظر می‌رسد این رقم به قیمت درخواستی قهرمان لیگ برتر برای یک ملی پوش آینده دار اسپانیا نزدیک باشد.

لیورپول آماده پرداخت ۸۰ میلیون یورو برای رودریگو

لیورپول مدت‌ها است که رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید را زیر نظر دارد، ال ناسیونال مدعی است که اکنون قرمز‌ها در حال بررسی خرید این بازیکن جوان هستند.

گفته می‌شود که این تیم لیگ برتری برای این که این بازیکن با استعداد ۲۰ ساله را به جمع خود در آنفیلد اضافه کند، آماده پرداخت ۸۰ میلیون یورو است.

دی یونگ در فهرست فروش بارسلونا قرار گرفت

به گزارش موندو دیپورتیوو، فرنکی دی یونگ یکی از بازیکنانی است که ژاوی، سرمربی بارسلونا او را در فهرست فروش قرار داده است.

فیلیپه کوتینیو، ساموئل اومتیتی و سرجینو دست نیز به عنوان بازیکنان قابل فروش در پنجره ژانویه محسوب می‌شوند.

مارسیال می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند

مدیربرنامه‌های آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد فاش کرد که این بازیکن که در اولدترافورد نیمکت نشین شده و در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال جدایی از این تیم است.

این بازیکن ۲۶ ساله از سال ۲۰۱۵ در شیاطین سرخ حضور داشته و هنوز سه سال تا پایان قرارداد فعلی اش باقی مانده است، اما نیمکت نشینی باعث شده تا او به دنبال یک چالش جدید باشد.

چلسی فوفانا را جایگزین رودیگر می‌داند

چلسی که با آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن بر سر تمدید قرارداد دچار اختلاف شده است، برنامه‌های نقل و انتقالات خود را بررسی می‌کند و در این میان علاقه‌مند به جذب وسلی فوفانا، مدافع میانی لسترسیتی است.

این بازیکن ۲۰ ساله در حال حاضر به دلیل شکستگی استخوان نازک نی و رباط مچ پا در دیدار دوستانه پیش فصل مقابل ویارئال مصدوم است.

با این حال، ملی پوش زیر ۲۱ سال فرانسه در رده سنی خود همچنان در رده بهترین‌های فوتبال جهان قرار دارد.

هالند تابستان امسال نقل مکان خواهد کرد

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، ستاره دورتموند انتظار دارد که موکلش تابستان امسال این تیم را ترک کند و مقصد مورد نظر او رئال مادرید روی میز باشد.

رایولا گفت: "او قدم بعدی را برمی دارد. بایرن، رئال، بارسا، من سیتی - این‌ها باشگاه‌های بزرگی هستند که او می‌تواند به آن‌ها برود. "

او در مورد زمان نقل هالند نیز گفت: "شاید تابستان امسال، شاید آینده، اما احتمال زیادی وجود دارد که او تابستان امسال دورتموند را ترک کند. "

رئال مادرید علاقه‌مند به بازگشت رونالدو

فوتبال اینسایدر ادعا می‌کند که رئال مادرید به دقت وضعیت کریستیانو رونالدو را در منچستریونایتد زیر نظر دارد و از همکاری مجدد با فوق ستاره پرتغالی استقبال می‌کند.

مادریدی‌ها بر این باورند که با توجه به تردید‌هایی که در مورد آینده مهاجم در اولدترافورد پس از ورود رالف رانگنیک مطرح می‌شود، ممکن است فرصتی برای انجام انتقال در ژانویه ایجاد شود.

بارسلونا آماده پیشنهاد برای ترشتگن

ال ناسیونال گزارش می‌دهد که بارسلونا مایل است پیشنهاد‌های رسیده برای مارک آندره ترشتگن ، دروازه بان خود را بررسی کند.

این بازیکن ۲۹ ساله از جمله بازیکنانی است که دچار افت شده، تا جایی که اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، بارسا او را خواهد فروخت.

رودیگر به پردرآمدترین مدافع جهان تبدیل  می شود

به گزارش دیلی میل، آنتونیو رودیگر در صورت جدایی از چلسی به عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۲، بالاتر از ماتییس دی لیخت، ستاره یوونتوس ،پردرآمدترین مدافع فوتبال جهان خواهد شد.

رئال مادرید، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ از جمله تیم هایی هستند که وضعیت این ملی پوش آلمانی را به دقت زیر نظر دارند و گفته می‌شود قرارداد‌هایی به ارزش هفته‌ای بیش از ۴۰۰ هزار پوند در دست بررسی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.