سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت‌نام از علاقه‌مندان به رشته هیمالیانوردی

متقاضیان شرکت در اردوی آمادگی هیمالیانوردی، به باشگاه‌های کوهنوردی مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا ایزدی رییس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان فارس گفت: بر اساس اعلام فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، تیم ملی هیمالیا نوردی برای صعود به یکی از قلل رشته کوه هیمالیا، به زودی تشکیل و اردو‌های آمادگی برگزار می‌شود.

او با بیان این که شرط سنی که پیش از این برای ثبت نام تعیین شده بود از شرایط ثبت نام حذف شده است، افزود: عضویت در باشگاه‌های کوه‌نوردی رسمی و دارا بودنِ مدرک آموزش مقدماتی برف و یخ، شرط ثبت‌نام و حضور در اردو‌های هیمالیانوردی است.

ایزدی گفت: اواخر آذر ماه نخستین مرحله از اردوی انتخابی توسط این هیئت در استان برگزار می‌شود و نفرات برتر برای شرکت در اردو‌های منطقه‌ای و نهایتاً کمپ هیمالیا نوردی، به فدراسیون کوه‌نوردی و صعود‌های ورزشی، معرفی خواهند شد.

او با بیان این که متقاضیان تا روز دوشنبه ۲۲ آذرماه امسال مهلت ثبت‌نام از طریق باشگاه‌های رسمی و مورد تایید این هیئت را دارند، افزود: شرکت کنندگان در اردوی هیمالیانوردی باید پوشاک و تجهیزات لازم صعود‌های زمستانی را همراه داشته باشند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس یکی از اهداف مهم این اردو را ارتقای سطح فنی، کیفی و کمی هیمالیانوردی در سطح استان بیان کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.