سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای آذر ۱۴۰۰ سامانه samt.tamin.ir در دسترس نمی‌باشد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای آذر ۱۴۰۰ سامانه samt.tamin.ir در دسترس نمی‌باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان؛  حمید ابراهیمی مدیرکل تأمین اجتماعی استان از غیرفعال شدن سامانه ارسال حق بیمه به نشانی samt.tamin.ir خبر داد و گفت:از ابتدای آذر ۱۴۰۰ سامانه samt.tamin.ir در دسترس نمی باشد لذا جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی ارسال لیست حق بیمه از هم اکنون، نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه جدید به نشانی : es.tamin.ir اقدام نمایید .

وی گفت:با توجه به تغییرات اساسی در سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی و جلوگیری از مشکلات احتمالی ارسال لیست حق بیمه از طریق اینترنت، برای شرکت‌های و ارگان‌های دولتی با وضعیت «حقوقی» تمامی شرکت‌ها و ادارات دولتی بایستی ازهم اکنون، نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات شرکت و یا سازمان خود در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی: es.tamin.ir اقدام نمایند.

ابراهیمی گفت: کارفرمایانی که قبلا نیز از سامانه غیرحضوری es.tamin.ir نسبت به ارسال حق بیمه خود اقدام می‌نمودند لازم است جهت تکمیل اطلاعات کارفرمائی خود طی فرم تعهدنامه کارفرما در سامانه مذکور اقدام لازم را انجام دهند و با توجه به حجم بالای مراجعات در پایان ماه این اقدام را به پایان ماه موکول ننمایند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
امروز که 19 آذر هست بعد تو خبر نوشتین از اول آذر سامانه تامین اجتماعی در دسترس نیست!!! یا تاریخ اشتباه هست یا خبر تاریخش گذشته