سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم زارع باتری سنندج مقابل خاتون بم شکست خورد

تیم فوتبال "زارع باتری سنندج" در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در مقابل میهمان خود "خاتون بم" شکست را پذیرا شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران با برگزاری ۶ دیدار همزمان بعدازظهر امروز آغاز شد و تیم زارع باتری سنندج نیز در ورزشگاه ملک‌نیا میزبان تیم خاتون بم بود.

در این دیدار تیم زارع باتری مقابل میهمان قدرتمند خود خاتون بم با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب شد تا دومین شکست این فصل خود را تجربه کرد.

در این دیدار برای تیم خاتون بم، زهرا قنبری، نگین زندی و مونا حمودی هرکدام ۲ گل و فاطمه گراییلی یک گل را وارد دروازه تیم میزبان کردند و تک گل زارع باتری را سمیرا محمودپور بازیکن کامیارانی این تیم وارد دروازه تیم حریف کرد.

نکته حاءز اهمیت این دیدار مصدومیت ساق پای فاطمه شبان، کاپیتان تیم ملی جوانان و مهاجم چهار گله زارع باتری بود که او را با آمبولانس به بیمارستان انتقال دادند.

زارع باتری با این نتیجه ۶ امتیازی باقی ماند و به رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر سقوط کرد. خاتون نیز با احتساب این نتیجه و رسیدن به ۱۲ امتیاز و تفاضل گل ۱۹+، صدر جدول را از ملوان پس گرفت.

تیم زارع باتری روز چهارشنبه، ۲۴ آذرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود و خاتون بم نیز در خانه از ملوان بندر انزلی پذیرایی می‌کند.

پس از عدم تیم‌داری راهیاب ملل مریوان، بازیکنان و کادر فنی این تیم تحت امتیاز آذرخش تهران مجوز حضور در مسابقات را گرفتند. آذرخش تهران، اما عمر طولانی نداشت و در خلال آن فصل، تیم دوباره به کردستان بازگشت و با نام آذرخش کردستان ادامه مسابقات را سپری کرد. یک فصل بعد، اما این تیم به وچان کردستان تغییر نام داد. در سال ۱۴۰۰ این تیم برای چندمین بار پس از تغییر اسپانسر به نام باتری زارع وارد مسابقات لیگ فوتبال بانوان ایران شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.