سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۳ روستای مهاباد نیاز به بازنگری طرح هادی دارند

فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۵۳ روستای دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان نیاز به بازنگری طرح هادی دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۱۸۳ روستا در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۰ روستا دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار بوده و از این تعداد بیش از ۵۳ روستا نیاز به بازنگری طرح هادی دارد.

خدرلو با اشاره به اینکه در برخی روستا‌ها بیش از ۱۰ سال از اجرای طرح هادی گذشته است، افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در سطح روستا‌ها و برخی مشکلاتی که بر سرراه نهاد‌های خدمات رسان در این روستا‌ها وجود دارد از دیگر دلایل ضرورت اجرای بازنگری طرح هادی است که باید انجام شود.

وی با بیان اینکه مهاباد در بسیاری از شاخص‌ها می‌تواند به عنوان بلوک جنوب استان انتخاب شود، اضافه کرد: در صورت تامین ماشین آلات مورد نیاز بنیاد مسکن، علاوه بر اجرای سریعتر طرح‌های هادی و خدماتی به روستاییان می‌توان به سایر شهر‌های اطراف هم خدمات رسانی کرد.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین بخش خلیفان مهاباد را یکی از محروم‌ترین مناطق کشور دانست و ادامه داد: بسیاری از منازل مسکونی در این منطقه در کوهپایه‌ها و دره‌ها واقع شده و همین امر بر ضرورت اجرای طرح‌های ایمن سازی و احداث دیوار ساحلی در این بخش صحه گذاشته است.  

انتهای پیام/ س خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.