سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصنافی:

آرمانگرایی باید بر پایه واقعیت‌های جامعه شکل بگیرد

شهردار شیراز گفت: نیازمند نگاه آرمانگرا و واقع گرا مجموعه دانشجویان به شهرداری هستیم تا بتوانیم مواردی که مغفول می‌ماند را اصلاح کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احسان اصنافی شهردار شیراز در همایش دانشجویان انقلابی تبیین گران امروز، تمدن‌سازان فردا، با بیان اینکه اعلام آمادگی میکنم که خدمت دانشجویان و شنونده انتقادات منصفانه آن‌ها هستیم، گفت: امروز دانشجو و به ویژه تفکر بسیج دانشجویی، تابلویی درخشان در پیشانی دانشگاه است.

او با بیان اینکه آرمانگرایی از ویژگی‌های شاخص جمع‌های دانشجویان و ظرفیتی است که باید در بستر واقع گرایی شکل بگیرد، افزود: آرمانگرایی باید بر پایه واقعیت‌های جامعه شکل بگیرد.

شهردار شیراز ادامه داد: برای تعامل هر چه بهتر مدیران و دانشجویان انقلابی به عنوان ناظرین بیرونی مجموعه مدیریتی که با بدنه اجتماع ارتباط دارند، ضروری است که راه‌های ارتباطی را تعریف کنیم، شنونده انتقاد‌های فارغ از حاشیه باشیم و بپذیریم که انتقادات و واقعیت‌هایی وجود دارد.

اصنافی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف با دانشجویان گفت: نیازمند نگاه آرمانگرا و واقع گرا مجموعه دانشجویان به شهرداری هستیم تا بتوانیم مواردی که مغفول می‌ماند را اصلاح کنیم.

او همچنین با یادآوری رشادت‌ها و شجاعت‌های دانشجویان افزود: یاد و خاطره پیشکسوتان دانشجو و آنانی که دغدغه این مرز بوم، دین و دیانت داشتند و در برهه‌های مختلف تاریخی ایفای نقش کردند، را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.