سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج رسانه به دنبال امید آفرینی باشد

فرمانده سپاه تویسرکان گفت: بسیج رسانه امروزه در خط مقدم رسانه‌ای مبارزه با تهاجم دشمنان در عرصه فرهنگی خبری و فضای مجازی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه تویسرکان در همایش یکروزه مدیران بسیج رسانه استان در این شهرستان گفت: بسیج رسانه چندین ماموریت اصلی دارد که مهمترین آن‌ها امید آفرینی در جامعه و برطرف کردن مشکلات مردم است.

او افزود: بسیج رسانه امروزه در خط مقدم رسانه‌ای مبارزه با تهاجم دشمنان در عرصه فرهنگی خبری و فضای مجازی است.

کریمی اظهارداشت: بسیج رسانه باید با کمک سایر تشکل‌های قانونی در کشور و وزارت ارشاد به دنبال برطرف کردن مشکلات جامعه رسانه‌ای و به دنبال رفاه اجتماعی خبرنگاران باشد.

او بیان کرد: بسیج رسانه در با اینکه در مدت کوتاهی است تشکیل شده، ولی اثرات خوب و مفیدی در بدنه سپاه و جایگاه خوبی دربین رسانه‌ها بازکرده به طوری که بسیاری از مردم برای حل مشکلات خود به بسیج رسانه متوصل می‌شوند.

در ادامه این همایش ناصر قوامی مشفق مسئول بسیج رسانه استان همدان خبر از افتتاح دفاتر بسیج رسانه بهار و کبودرآهنگ در آینده نزدیک داد و گفت: در شهرستان‌های بزرگ استان مانند ملایر نهاوند و تویسرکان بیش از ۵ سال است که دارای دفاتر بسیج رسانه هستیم.
او اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش‌های دوره‌ای در شهرستان‌های استان آشنایی نزدیک با مشکلات خبرنگاران و دفاتر بسیج رسانه می‌باشد که به صورت گفت گو محور انجام می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان افزود: در طول ایام کرونابسیج رسانه شهرستان‌ها و مرکز استان به کمک محرومان آمدند و بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و در بخش‌های مختلف توزیع کردند.

این مقام مسئول گفت: بسیج رسانه همدان و نهاوند در مورد مشکلات عدیده پل قاسم آباد و مشکل مغازه داران محله نزدیک پمپ بنزین به کمک رسانه و خبرنگاران به خوبی ورود کردند که مسئولان مربوطه قول مساعد دادند مشکلات آن‌ها را به زودی برطرف کنند.

او تصریح کرد: برگزاری دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه استان همدان در دورشته فوتبال و دومیدانی به میزبانی نهاوند به کمک رسانه‌ها بخصوص روزنامه سپهر غرب و نشریه فریاد نهاوند و بسیج رسانه از اقدامات بسیار ارزشمند بود.

قوامی مشفق افزود: اقدامات رفاهی و گردشگری مناسبی مانند اینترنت رایگان استفاده از امکانات گردشگری همراه با تخفیف از جمله کار‌های ما در این دوره بوده و به زودی با کمک بسیج رسانه خبرنگاران بسیجی به مشهد و اردو راهیان نور اعزام می‌شوند.
در پایان مسئولان بسیج رسانه شهرستان‌ها در مورد مشکلات حوزه کاری خود به گفتگو پرداختند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.