سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودروی لوکس شورای آبادان به شهرداری بازگردانده شد

رئیس شورای شهر آبادان از تحویل خودروی سانتافه شورای شهر آبادان به شهرداری این شهرستان در پاسخ به مطالبه گری شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، قاسم بغلانی ، رئیس شورای شهر آبادان گفت: خودروی سانتافه شورای آبادان را با وجود اینکه شورا یا شهرداری هزینه ای بابت این خودروها نکرده بود و تحویل بنده داده شده بود هفته ی قبل به شهرداری آبادان بازگرداندم.

او با بیان اینکه تحویل دادن خودروهای شورا به شهرداری توسط اعضا امری شخصی است بیان کرد: از محمد دریس، دیگر عضو شورای شهر آبادان خواهش میکنم تا با توجه به مطالبه گری به حق شهروندان در این خصوص ، اقدام به تحویل خودروی پرادویی کند که به او سپرده شده است.

بغلانی ادامه داد: این ۲ خودرو به دلیل بازدیدهای میدانی زیادی که در شوراها صورت می گیرد، خریداری و تحویل دو عضو شورای شهر پنجم داده شده بود که پس از آن به شورای جدید داده شد.

او با اعلام خریداری شدن ۵ خودروی ملی دیگر برای استفاده اعضای شورای سابق در سال ۹۶ از ارسال لایحه درخصوص اسقاطی شدن این خودرو‌ها خبر داد و افزود: درخواست ارائه دلیل کردیم، اما دلایل به صحن شورا ارائه نشد و از دستور کار شورای شهر آبادان  خارج شد.

در ۲ سال پایانی شورای سابق خودرو تحویل ناصر کعبی بود.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سارا
۱۰:۵۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
منتظر برگردوندن ماشین دوم هستیم
علی
۰۸:۰۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
حتما باید مردم مطالبه کنند که برگردونن