سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت جدی از صنایع تبدیلی و کشت گلخانه‌ای در بوانات

استاندار فارس گفت: شهرستان بوانات در معدن و باغداری جایگاه برجسته‌ای دارد و به همین منظور تقویت صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی و کشت گلخانه‌ای با رویکرد ایجاد صنعت در کنار کشاورزی در این شهرستان مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در سفر به شهرستان بوانات با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های بسیار جدی دولت سیزدهم ایجاد اشتغال از طریق تکمیل زنجیره‌های موادخام در بخش‌هایی مانند معدن و کشاورزی است، گفت: شهرستان بوانات در معدن و باغداری جایگاه برجسته‌ای دارد و به همین منظور تقویت صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی و کشت گلخانه‌ای با رویکرد ایجاد صنعت در کنار کشاورزی در این شهرستان مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه جاده صفاشهر به بوانات پرتردد بوده و به مسیری ترانزیتی بین استان‌های فارس، یزد، هرمزگان و کرمان تبدیل شده است، اظهارداشت: دوبانده شدن این جاده تسریع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: ساخت راه مزایجان به سرچهان با اختصاص اعتبارات بیشتر امسال و سال بعد تسریع خواهد شد.

او با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مردم شهرستان بوانات در بخش‌های کشاورزی و دامداری مشغول به کار هستند، افزود: اقدامات خوبی در بحث آبخیزداری بوانات صورت گرفته و اعتبارات ویژه‌ای برای تکمیل شبکه آبخیزداری بوانات به منظور رفع مشکل مردم اختصاص داده خواهد شد.

استاندار فارس گفت: معادن مس و سنگ شهرستان بوانات اشتغال خوبی را در شهرستان ایجاد کرده اند و باید در زمینه ارائه خدمات سلامت و رفاهی در این شهرستان فعال‌تر وارد عمل شوند.

ایمانیه با بیان این که در استان فارس همه ابعاد گردشگری زیارتی با وجود حرم سوم اهل بیت (ع)، گردشگری طبیعی، گردشگری سلامت و گردشگری تاریخی وجود دارد، تصریح کرد: باید با تقویت معاونت هماهنگی امور زائران و حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهد رونق گردشگری در استان فارس باشیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.