سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر نیرو:

حل مشکل آب و برق یکی از موضوعات نخست کشور است

حیدری گفت: مشکل آب و برق یکی از مسائل و موضوعات نخست کشور است و با همدلی و همکاری می‌توان این مسائل و مشکلات را برطرف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، احمد حیدری معاون پارلمانی وزیر نیرو گفت: مجموعه صنعت آب و برق یک تیم واحد است با همدلی و همکاری مردم می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

وی گفت : خدمت در این نظام یک توفیق است که شامل حال همه نیرو‌های مجموعه صنعت آب و برق شده که از مدیران تا کارکنان همه را شامل می‌شود. او همکاران خود را به خدمت خالصانه به مردم و انقلاب دعوت کرد.

معاون پارلمانی وزیر نیرو با اشاره به اینکه لرستان از استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود گفت:  توجه به ظرفیت‌های ملی نظیر نمایندگان و مدیران ارشد این استان که در سطح ملی خدمت می‌کنند انتظار می‌رود مدیران با نگاه ملی برای پیشبرد اهداف استان لرستان و جذب اعتبارات در این دولت که دولتی مردمی است و تمامی وقت خود را برای مردم اختصاص داده است تلاش کنند.

حیدری گفت: با توجه به اینکه وزیر نیرو همه توان خود را در انجام امور وزارتخانه گذاشته و از نیرو‌های انقلابی، متعهد و متخصص و جهادی است، نباید این ظرفیت را از دست داد بلکه باید از ظرفیت وی در راستای بهبود شرایط موجود و خدمت‌رسانی به مردم نهایت استفاده را کرد.

وی گفت : با همدلی و همکاری می‌توانیم بر مسائل و مشکلات چیره شویم تا وضع موجود، اصلاح و برای خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت آن‌ها گام‌های موثری برداریم.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو در ادامه با بیان مشکلات موجود در صنعت آب و برق گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای برنامه‌ریزی و حل مشکلات آب و برق مردم خصوصا روستاییان عزیز استفاده کرد و در این راستا تلاش می‌شود طرح‌های ناتمامی که مشکلات زیادی را برای مردم و دولت به وجود آورده است با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تلاش جهادی به اتمام برسند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.