سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمایشگاه هوش مصنوعی علوم اسلامی و انسانی در قم رونمایی شد

آزمایشگاه هوش مصنوعی علوم اسلامی و انسانی دیجیتال از امروز در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آزمایشگاه هوش مصنوعی علوم اسلامی و انسانی دیجیتال به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در مراسمی رونمایی شد و  از امروز در دسترس کاربران قرار گرفت.

 با راه اندازی آزمایشگاه «هوش مصنوعی علوم اسلامی و انسانی» در زمینه تولید، فرآوری و پردازش محتوای علوم اسلامی و انسانی از هوش مصنوعی استفاده حداکثری می‌شود.

احمد ربیعی زاده، مسئول اداره پردازش هوش مصنوعی مرکز نور در این مراسم گفت: بیش از ۳۵ سرویس هوشمند در زمینه پردازش محتوای علوم اسلامی و انسانی در این آزمایشگاه دیجیتال بارگذاری شده است.

او افزود: استخراج متن از تصویر، تقلب یابی مقالات، موتور جستجور جامع محتوای نور، سیستم پیشنهاد دهنده هوشمند مقالات از جمله امکانات این آزمایشگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین سعید عاملی ،دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم با بیان این که مرکز نور آثار ارزشمندی را تولید کرده و در اختیار پژوهشگران و دانشجویان قرار داده است، گفت: در تمدن نوین اسلامی، باید از فناوری‌هایی مانند آزمایشگاه هوش مصنوعی علوم اسلامی و انسانی دیجیتال بیشتر استفاده شود و مبانی علوم انسانی اسلامی را ترویج کرد.

آزمایشگاه هوش مصنوعی علوم اسلامی و انسانی دیجیتال نور به نشانی WWW. ai.inoor.ir قابل استفاده محققان، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.