سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان:

عظمت کاردر ستاد امر به معروف ونهی از منکر نباید عامل ترس از وظایف باشد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: عظمت و حجم بالای کار در ستاد امر به معروف و نهی از منکر نباید عامل ترس از انجام وظایف باشد بلکه باید توان خود را صرف کنیم و خداوند نیز به چنین کاری برکت خواهد داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان   در بازدید از ستاد امر به معروف و نهی از منکرسیستان وبلوچستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان می‌تواند یک مجموعه مورد اعتماد و صاحب کرسی کارشناسی در حوزه آسیب‌های اجتماعی باشد چه در خصوص منکر‌هایی که رخ داده و چه معروف‌هایی که ترک شده است.

وی ارتباط متقابل ستاد امر به معروف و نهی از منکر با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان را خواستار شد و گفت: ارائه محتوای کارشناسی به امام جمعه جهت بیان در خطبه‌های نماز جمعه و سپس پیگیری مطالبات از سوی ستاد می‌تواند کاری مهم و اثرگذار باشد.

نماینده  ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: با نگاه نهاد انقلابی فارغ از گزارش‌های معمول عملکرد خود را بسنجید و بیان مقام معظم رهبری بهترین معیار سنجش خروجی کار است.

وی گفت: باید ببینیم کدام یک از برنامه‌های ما به نتیجه‌ای هدفمند ختم شده که در آن صورت عامل تقویت کار و الگویی برای دیگران خواهد بود.

وی گفت: باید اهمیت معروف و منکر‌ها را مشخص و اولویت بندی کنیم، زیرا برخی در حوزه فردی و برخی اجتماعی بوده که دارای دامنه تاثیرگذاری بیشتر هستند.

محامی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر جایگاه مدعی‌العموم را داراست و متصدی امور نیست که باید با برنامه‌ریزی و از ظرفیت دستگاه‌های مختلف استفاده کند.

امام جمعه زاهدان گفت: باید تمام تلاش خود را برای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نزد مردم و بویژه نخبگان آن هم با استفاده از ابزار مختلف و به صورت مستمر به کار گیریم.

وی گفت: به نتیجه رساندن پرونده‌های کوچک مهم است، اما نباید در پرونده‌های بزرگ ناامید شویم، زیرا حل این پرونده‌ها زمان‌بر و تاثیرگذارتر خواهد بود.

 محامی  گفت : آموزش امر مهمی است، اما باید در خوراک و محتوایی که ارائه می‌شود حساس باشید، زیرا در خروجی کار بسیار موثر است.

همچنین محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در حوزه اجتماعی و مطالبه گری موفق عمل کرده که نیازمند کار شبکه‌ای گسترده و به دنبال استفاده مطلوب از ظرفیت هیئت‌های اندیشه ورز هستیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.