سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری:

برخی مواقع تیم‌ها با بدشانسی مواجه می‌شوند

بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری، بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با پیکان گفت:خداروشکر بازی را بردیم. هفته‌های گذشته هم باید پیروز می‌شدیم که شانس با ما یار نبود. گلی که به ثمر رساندم به لطف خدا بود.

او ادامه داد:در فوتبالم یاد گرفتم هیچ زمان از قهرمانی حرفی نزنم و فقط برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنم. برای قهرمانی صحبت کردن زود است و هر تیمی هم حرفی بزند درست نیست. تازه هفته هشتم و نهم هستیم و باید روند صعودی را در پیش بگیریم تا به برد برسیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:برخی مواقع تیم‌ها با بدشانسی روبرو می‌شوند. اگر تیمی بد بازی کند و نتیجه نگیرد انتقاد به او وارد است، اما اگر تیمی خوب هم بازی کند و نتیجه نگیرد می‌توان ایراد گرفت، اما آن تیم خوب بازی کرده است. از یک جایی به بعد بدشانسی به پایان می‌رسد. در بازی‌های قبلی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و اگر می‌رفت ۵ هفته مساوی نمی‌شد.

مطهری گفت:استقلال تیم بزرگی است و درباره تیم‌های بزرگ نباید حرف زد. من هیچ بی احترامی به سپاهان نکردم. بازی با سپاهان بزرگ است و همه تیم‌ها مقابل استقلال به دنبال پیروزی هستند. ما هم استقلال هستیم و باید ۲ برابر تلاش کنیم.

او افزود:تمام داوران در فوتبال اشتباه می‌کنند و این موضوع طبیعی است. اشتباهات بیش از حد غیر طبیعی است و اینکه اعتراض به داوری طبیعی، اما اعتراض بیش از حد هم طبیعی نخواهد بود. داوری بازی امروز عالی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.