سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دقیقی:

از نظر مالی و سخت افزاری با استقلال قابل مقایسه نیستیم

سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره شرایط تیمش و بازی با استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید دقیقی، سرپرست تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: وظیفه من این نیست که در بُعد فنی صحبت کنم. امروز مقابل تیم پرمهره و خوب استقلال بازی کردیم. سطح مالی و سخت افزاری باشگاه استقلال با باشگاه پیکان قابل مقایسه نیست. آن‌ها با بودجه‌ای ۶، ۷ برابر پیکان در نقل‌وانتقالات حضور داشتند.
سرپرست تیم فوتبال پیکان افزود: بازیکنان پیکان تا این بازی خوب عمل کردند و نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما امروز تیم ما خوب کار نکرد. استقلال در شرایط بازی تیم برتر میدان بود و جوانان ما باید به این موضوع برسند که اگر تلاش نکنند شکست سختی خواهند خورد.
دقیقی درباره ۲ بازی بعدی تیمش برابر سپاهان و پرسپولیس گفت: قرعه ما به این شکل است که ۲ بازی سخت هم بعد از بازی با استقلال داریم. تمام تلاش مجموعه باشگاه این است که بتوانیم بازیکنان را به شرایط قبل از بازی با استقلال برگردانیم. از تمام انرژی‌مان استفاده می‌کنیم، زیرا بازیکنان جوان و بااستعدادی داریم و باید به آن‌ها امکانات و اعتماد به نفس بدهیم تا از این شکست برای بازی‌های آینده درس بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.