سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی:

زورمان به استقلال نرسید

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه بازی همه چیز را نشان می‌دهد و تیمی که با نتیجه ۳ بر صفر می‌بازد، قطعا روز خوبی نداشته است. ۹ هفته از آغاز لیگ گذشته و این بازی، یکی از بدترین بازی‌های ما بود. حریف هم خیلی جنگنده‌تر و پرانگیزه‌تر از ما بازی کرد. با این وجود موقعیت‌های آنچنانی به استقلال ندادیم و ۲ گل از روی ضربات آزاد خوردیم که می‌دانستیم نقطه قوت حریف است.

حسینی در ادامه گفت: به بازیکنان تاکید کرده بودیم که به راحتی کرنر و خطا به حریف ندهند. استقلال در این ضربات متبحر است و بازیکنان قدبلند دارد. جای صحبتی نمی‌ماند. باختیم و باید خودمان را برای ۲ دیدار دشوار آینده جمع و جور کنیم.
حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان تیمش به هم ریخته بازی می‌کنند گفت: به‌هم‌ریختگی خاصی نبود و به نظرم بازیکنان ما انرژی لازم را نداشتند. زورمان به استقلال نرسید و می‌توانم بگویم زور بازیکنان ما به بازیکنان استقلال نرسید.
سرمربی پیکان درباره ۲ دیدار بعدی تیمش مقابل پرسپولیس و سپاهان تصریح کرد: بازی‌های سختی داریم،، اما هر دیدار شرایط خودش را دارد. بازیکنان ما جوان و پرانرژی هستند و تلاش می‌کنیم با درس گرفتن از این مسابقه، آن را فراموش کنیم. به نام‌ها نگاه نمی‌کنیم و می‌جنگیم. ان‌شاالله اتفاقات بهتری در هفته‌های آینده رخ دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.