سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اورژانس کشور:

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان ایلام اضافه می‌شود

میعادفر گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس ۱۱۵ جهت ارائه خدمات به مردم ایلام اضافه و پایگاه هوایی نیز دوباره فعال می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جعفر میعادفر ، رییس اورژانس کشور با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان ایلام اضافه می‌شود ،اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی در ایلام توجه به این استان مرزی و کم برخوردار در اولویت برنامه‌های اورژانس کشور قرار دارد.

او در خصوص برنامه ریزی جهت ارتقای زیر ساخت اورژانس ۱۱۵ ایلام، افزود: در این راستا سال آینده نرم افزار ماموریت و عملیات اورژانس در این استان به روز و فعال می‌شود.

میعادفر تاکید کرد: مطالبات اورژانس باید در راستای تکمیل و تجهیز لجستیک جهت ارتقا خدمات و ایجاد تعهد به مردم باید در نظر گرفته شود.

او ادامه داد: همچنین جهت تعمیر و نگهداری آمبولانس‌ها علاوه بر فراگیری و آموزش به تکنسین‌های اورژانس در ارتباط با تغییر و تولید کابین عقب آمبولانس قرارداد با شرکت‌های معتبر بسته شود.

رییس سازمان اورژانس کشور در خصوص تامین البسه پرسنل نیز گفت: با توجه به اینکه آراستگی یکی از ویژگی‌های مهم پرسنل اورژانس ۱۱۵ است این مهم باید مطابق با ضوابط قانون در این استان مد نظر باشد.

کریمیان ، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این نشست گفت: ارتقا زیر ساخت‌های اربعین در راستای ارائه خدمت رسانی به زائران در این استان مهم و ضروری است.

 کریمیان از ارائه خدمات پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام به مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.