سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیرفرشی:

قرارداد پروژه مترو پردیس منعقد شد

یک مقام مسئول گفت: قرارداد پروژه مترو پردیس منعقد شده و در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود چراکه ورودی تونل نهایی شده و حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه پیش بینی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرفرشی عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم کلنگ زنی منطقه گردشگری ۱۲ هکتاری شرق تهران، گفت: ۸۴ هزار واحد خدمات روبنایی را در شهر پردیس تامین مالی کرده ایم و به زودی شاهد افتتاح این پروژه‌ها خواهیم بود.

او ادامه داد: در حال حاضر ۴ هزار میلیارد تومان در قالب پروژه‌های مشارکتی، ۱۵۰۰ میلیارد تومان در قالب مشارکت در حوزه زیر بنایی،۲۵۰۰ میلیارد تومان در قالب پروژه‌هایی شامل مسجد، مدرسه، کلانتری، درمانگاه و شامل سایر پروژه‌های تجاری تعریف شده است.

او درباره آخرین وضعیت مترو پردیس هم گفت: قرارداد پروژه مترو پردیس منعقد شده و در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود چراکه ورودی تونل نهایی شده و حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه پیش بینی شده است.

عضو هیئت مدیره پردیس بیان کرد: در سه سال اخیر ۷ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای این پروژه‌ها تعریف کرده ایم بخشی از این منابع از طریق وام مسکن مهر و برخی دیگر از طریق تسهیلات بود که برای تکیمل پروزه مسکونی هزینه کردیم. پردیس هنوز برای ۵ سال آینده جای رشد دارد.

نظری نیا عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس گفت: این شهر در یک موقعیت مناسب از جمله در ۱۵ کیلومتری تهران واقع شده و برای حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی سرمایه گذاری شده است. پیش بینی شده در پردیس ۵۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن شوند و در حال حاضر در ۳۵ هزار واحد مسکونی حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت ساکن است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید رضا
۰۶:۲۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
دیگه مراسم کلنگ زنی را تبدیل به پیکور زنی کنید