سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان:

هیئت‌مدیره باید برای تیم بازیکن خارجی بخرد

خسروی گفت: برای کسب نتایج خوب در ادامه راه به بازیکن خارجی نیاز مبرمی دارم و امیدوارم هیئت‌مدیره مجاب به انجام اینکار شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی خسروی سرمربی تیم بسکتبال سپاهان اصفهان درخصوص دیدار سخت تیمش مقابل مهرام و شکست نزدیک برابر این تیم گفت: همانطور که قبل از بازی هم اعلام ‌کردم بازی حساس و نفس‌گیری مقابل مهرام تهران داشتیم، بچه‌هایمان خیلی‌خوب و جنگنده بازی کردند و تا لحظات پایانی بازی نیز پا به پای تیم بزرگ مهرام پیش رفتیم.

وی گفت: روی چند بی‌تجربه گی بازیکنان جوانمان، موقعیت‌هایی را در زمانی‌که فاصله‌مان با مهرام کم شده بود از دست دادیم و نتیجه به این شکل و با اختلاف کم به سود مهرام رقم خورد.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان گفت: اگر باشگاه بتواند یک بازیکن خارجی برای ما بخرد این‌همه زحمت بازیکنان و کادرفنی به نتیجه می‌نشیند و ما می‌توانیم در جدال با تیم‌هایی که بازیکن خارجی دارند و نام و نشان‌دار هستند به پیروزی برسیم و در لیگ‌برتر مقام خوبی ‌کسب کنیم.

خسروی گفت: امیدوارم هیئت‌مدیره مجاب شوند، تصمیم‌شان تغییر کند و بازیکن خارجی برای تیم به‌خدمت بگیرند، چرا که خیلی تاثیرگذار است و سپاهان می‌تواند نتایج بهتری در ادامه راه برای استان اصفهان کسب کند.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.