سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشی در لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان زمین چمن مصنوعی ورزشی سهیل روستای هرم بخش جویم لارستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان ضمن قدردانی از خیرین حاج سهراب و فرج اله عسکری و همچنین دیگر خیرین روستا آقایان سلجوقی، گفت: هراندازه شمار فضا‌های ورزشی روستایی در مناطق مختلف افزایش یابد، آسیب‌های اجتماعی و پدیده مهاجرت به شهر‌ها کمتر می‌شود.

او افزود: ایجاد و تجهیز هر چه بیشتر ورزشگاه ها، در روستا‌ها سبب بهبود نشاط و شادی و در نتیجه کاهش آسیب‌های جسمی و روحی خواهد شد و ورزش یکی از مهم‌ترین مقوله‌های رفاهی و مرتبط با سلامت روحی روانی به شمار می‌رود.

حسنی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اساسی شهرستان توسعه فضا‌های ورزشی است، تاکید کرد: امیدوارم چنین ورزشگا‌هایی فضا و ابزاری شود، برای شادی و نشاط مردم منطقه به خصوص جوانان و نوجوانان که با حضور در اماکن ورزشی و انجام فعالیت، از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور بمانند.

 فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه ورزش کردن، یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ سلامتی است، گفت: عقل سالم در بدن سالم است و لازمه بدن سالم، ورزش است.

گفتنی است این طرح در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط خیرین آقای حاج سهراب و فرج اله عسکری ساخته شده و نماینده خیر نیز آقای حاج فریدون سلجوقی است.

در این ورزشگاه زیبا ۴۲۵ صندلی ویژه تماشگران نصب شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.